"Anna" er nå klar med bilder.........

Grattis med ny "dame":p var akkurat for sent ute til og sikre meg denne...send meg gjerne en pm om forholdet dovner;)

Gratulerer. Tror vi var mange som siklet på denne. Godt å se at noen tok til vettet og slo til :)

Gratulerer med flott ur! Fantastisk flott modell! Kjente et stort kjøpesug da denne ble lagt ut til god pris. Bare synd at klokkekontoen var bunnskrapt:)

Ser "katta er ute av sekken", og gåten er løst, så kan vel svare i tråden nå uten at det røper noe særlig. Må si det var en morsom "luremus" unboxing dette da - moro å se folk klø seg i hodet på hva i alle dager du snakket om. :D

Krysser fingrene for at posten klarer å få den frem i morgen. Det skulle vel gå bra!

Om ikke klokken har gått under frakt, så skal månefasen være korrekt innstilt for den 18. Desember, så kan du bare telle dager (eller klikk) frem til dagens dato. Den var helt "utladet" da jeg sendte den. Er relativt lett å stille korrekt uansett (fullmåne nå den 9. jan). Bare husk å ikke gjøre det mellom 9 på kvelden og 2 på natten.

En ting er 100% sikkert: Jeg skal ha high-end Seiko igjen. De har masse personlighet, og SD verket er rett og slett herlig. Ikke bare visuelt vakkert, men også ufattelig nøyaktig. Var bare snakk om prioriteringer for meg akkurat nå: Har en annen klokke som MÅ inn snarest, så får Grand Seiko eller Ananta finne veien inn i samlingen igjen ved et senere tidspunkt. :)

Aha... Godt at vi fikk hintet, ellers hadde jeg fortsatt klødd meg i hodet...

Og JA, vi vil gjerne se flere bilder! :)

Ååå, den var det, ja.
Flott klokke til en utrolig god pris. Her får du rett og slett mye for lite.

Inntil du får klokken og vi får se flotte bilder - gratulerer!

Gratulerer, pen og kul klokke! Gleder meg til å se litt flere bilder enn det som allerede ligger på forumet:)

Edit: Fredag kl. 19.58

Anna skulle etter planen kommet nå i kveld,men hun er nok på vift med postmannen fremdeles.....MEN hva skjer !!!! en annen dame med navn Mathilde kom i påvente på Anna.....dvs jeg ble Morfar !!! min datter fødte sitt første barn nå i kveld kl16.58. Dette er ikke en spøk eller en gåte,men et mirakel.

Mvh
Timebandit...som ble Morfar i en alder av 45 år.