"Anna" er nå klar med bilder.........

Jeg trodde det hadde skjedd noe viktig her ettersom tråden var oppdatert, men så er det bare noen sånne derre bestefargreier...

Kødder :)

Gratulerer så mye som bestefar, det må være en herlig opplevelse.

Fantastiske bilder! Mye bedre enn mine iphone bilder, hehe. Legger du noe merke til de to små "blemishene"?

En high-end Seiko spring drive SKAL inn i samlingen min igjen i en gang.

Ser rålekker ut på håndleddet. Håper du er strålende fornøyd!

Fantastiske bilder! Mye bedre enn mine iphone bilder, hehe. Legger du noe merke til de to små "blemishene"?

En high-end Seiko spring drive SKAL inn i samlingen min igjen i en gang.

Ser rålekker ut på håndleddet. Håper du er strålende fornøyd!

Hei igjen....

Den dingen mellom 12-13 er for meg usynelig,men legger du skolten helt ned på skiva og med rett lys(sollys) kan du erindre en ding.

Klokka sto til de gradet til forventningene:),den er jo faktisk enormt mye fetere en på bilder. Er så fantastisk fornøyd med dealen.
Pr.dato er det for meg den feteste klokken jeg har eid. Rådigg med flytende sek.viser.

Takker for handelen Mr. Kohe321

Mvh
Timebandit

Grattis med ny klokke:grin:

Jeg hadde ikke fått med meg at denne var til salgs engang.....er jeg innom for sjeldent her??? Denne hadde nok jeg også slått til på.....

.....44 år og bestefar??? Jeg er 40 og har ei jente på 3,5 år......Uansett - grattis så mye!!:cool:

Det viktigste først; gratulerer med barnebarn (i en alder av 44) :p
Ellers en herlig serie bilder av nyervervelsen!

Visste ikke at Seiko lagde så lekre High end ur før nylig, men den der er lekker og etter hva jeg forstår særdeles tidskorrekt og komplisert.. Gratulerer med en sjelden nydelig Seiko! Er det det som heter Grand Seiko?

Dobbel grattis! Laste opp video av Seikoen? Vil gjerne se sekundviseren in action.

Dobbel grattis! Laste opp video av Seikoen? Vil gjerne se sekundviseren in action.

Her er en video jeg tok av klokka da den var min, som viser sekundviseren. :D

[video=youtube;7WPaWNAoa8E]http://www.youtube.com/watch?v=7WPaWNAoa8E&feature=plcp&context=C3221dafUDOEgsToPDskIRikkEd28S0fjaOgUZeO8I[/video]. :D

Nydelig Seiko!! Har digget denne siden Kohe unboxet den første gang for noen uker siden :)

Hei.

Da vil jeg få lov til og takke alle sammen for hyggelige tilbakemeldinger ang. min unboxing,og ikke minst med at jeg ble bestefar.

Takk,takk:):)

Mvh
Timebandit