Ansiktet til stemmen/skrivingen.

Medlem
16. nov. 2010
Sted
Oslo
Nå har jeg hatt gleden av å treffe en del TS medlemmer i sommer og det har slått meg hvor utrolig ulike de er det bildet jeg har sett for meg i hodet når jeg skriver. Litt som når du skal i et møte og har snakket med hun sentralborddamen med den drit sexy stemmen og så ser du henne for første gang og hun ser ut som Susan Boyle på en dårlig hangover.

Ser at jeg gjerne tillegger folk utseende fra avatarene. Det er jo kanskje ikke så lurt. Undertegnede har eksempelvis få likhetstrekk med Ari Gold. Har dratt frem noen kjendiser som likner litt på bilder jeg har hatt i hodet. Håper de som har sett dem i virkeligheten får seg en latter og oppfordrer alle til å poste bilder av slik de innbiller seg at TS medlemmene ser ut.

Minutman var avataren inntil jeg traff han.
cca63376.png

Anders ble bare Michael Caine
75965830.jpg

Secondman
7f670465.jpg

Ursa Major
e9469521.jpg

Best føler jeg at jeg har truffet med Juice.
622f6594.jpg

Neste samme høyde.

Her var mitt bilde av Frodo inntil jeg traff han på søndag

fe88acc2.png

Artig tråd:D
Er ikke helt sikker på om Espen synes at jeg ligner på min avatar...

Jeg har også hatt en del avatarer i tankene når jeg har forsøkt å forestille meg hvordan dere ser ut. Det har også dukket opp andre bilder i mitt hode og her er et av Mathfjeld, slik jeg så han for meg:

drapermathfjeld.png

Her er hva han ligner på - no offence, Mathfjeld:)

dicapriomathfjeld.png

Semmern slik jeg så han for meg

semmernkaptein.jpg

Hvordan han egentlig ser ut finnes det bilder på i fly- og GTG-tråden.

Mest overrasket er jeg nok over Frodo. Nicket gir visse assosisjoner til en liten raring, mer på linje med meg, mens han i virkeligheten ser mer ut som dette - i en noe yngre utgave, vel og merke

frodo.jpg

Har ikke møtt noen FTF, men man får jo visse bilder i hodet av nick og innlegg...:D

Hopalong kan jeg tenke meg ser noenlunde slik ut:

luckyluke_himself.gif

Santos Dumont:

louis-de-france-dauphin-french-prince-son-of-louis-xiv-and-marie-therese.jpg

Kasmir (navnet på svigermors spaniel):

cavalier.jpg

Bullit er nok bassist, men ser noenlunde slik ut:

vanhalen.jpg

Brio:

Rambo.jpg

Mogens:

SW.jpg

Haha, espenbki!
Vårt bilde av Frodo var ganske likt.

Logikken?
Frodo er ikke akurat et navn som gir intrykk av.. Vel. Dere har vel sett ringenes herre. :p
samtidig har mannen er milsub. Kjøpte den til og med for lengr siden...
Han kan bare ikke være kjekk og moteriktig også. Det kunne jeg ikke holdt ut!! :mrgreen:

Frodo: No offence, bare misunnelse. :p

Hopalong har vel postet noen bilder i helfigur så der skulle det være mulig å treffe litt.

Rousp: (eller var det Mathfjeld?)

1207671-11-1308703306366.jpg

Hopalong har vel postet noen bilder i helfigur så der skulle det være mulig å treffe litt.

Rousp: (eller var det Mathfjeld?)

http://i1223.photobucket.com/albums/dd513/espenbki/barter/tullball/1207671-11-1308703306366.jpg[IMG][/QUOTE]

Kan ikke være meg hvertfall. Jeg går aldri i hettegenser. :p

Jeg kjenner bare sødmen av komplimenter her, jeg.
Uansett hvilket bilde dere danner dere.
Interessen og nysgjerrigheten er hva jeg setter mest pris på.
Og ikke minst åpenheten og gleden som utvises når vi møtes.

Fantastisk tråd. Etter "sommerfest"-bilde til Mogens må jeg si at forslaget her inne ikke er så langt unna hva jeg hadde sett for meg om jeg ikke hadde møtt han i egen person.

Kommentar til eget bilde: Selvom jeg til tider beveger meg utendørs med LV-sko prøver jeg å holde meg unna pannebånd og rosa gensere :)

Takk takk minuteman, jeg skal bringe det vidre til heimen og se om det kanskje kan bringe litt mer piff til kveldsaktivitetene.