Nå har jeg hatt gleden av å treffe en del TS medlemmer i sommer og det har slått meg hvor utrolig ulike de er det bildet jeg har sett for meg i hodet når jeg skriver. Litt som når du skal i et møte og har snakket med hun sentralborddamen med den drit sexy stemmen og så ser du henne for første gang og hun ser ut som Susan Boyle på en dårlig hangover.
Ser at jeg gjerne tillegger folk utseende fra avatarene. Det er jo kanskje ikke så lurt. Undertegnede har eksempelvis få likhetstrekk med Ari Gold. Har dratt frem noen kjendiser som likner litt på bilder jeg har hatt i hodet. Håper de som har sett dem i virkeligheten får seg en latter og oppfordrer alle til å poste bilder av slik de innbiller seg at TS medlemmene ser ut.
Minutman var avataren inntil jeg traff han.
Anders ble bare Michael Caine
Secondman
Ursa Major
Best føler jeg at jeg har truffet med Juice.
Ser at jeg gjerne tillegger folk utseende fra avatarene. Det er jo kanskje ikke så lurt. Undertegnede har eksempelvis få likhetstrekk med Ari Gold. Har dratt frem noen kjendiser som likner litt på bilder jeg har hatt i hodet. Håper de som har sett dem i virkeligheten får seg en latter og oppfordrer alle til å poste bilder av slik de innbiller seg at TS medlemmene ser ut.
Minutman var avataren inntil jeg traff han.
Anders ble bare Michael Caine
Secondman
Ursa Major
Best føler jeg at jeg har truffet med Juice.