AP ROO Marcus Limited Edition

G

Guest571

Guest
Denne hadde vel passet juledressen din perferkt Mogens?

5019232377_a82b042846_z.jpg

Jeg digger de, hva synes dere? Klokkene er en lagd spesielt for Marcus Watches i London og limitert til 50 stk.

1285865345bigbangstandard.png

1330443848marcusbwoffshoremedium.png

Ikke akkurat understated, men som guilty pleasure er de perfekte som bad aas klokker - som det heter på nynorsk :p

Den dagen jeg får så mye penger at regningene ikke strekker til lenger skal jeg ha meg noe sånt.

Den i rødt: njææ
Den i hvitt: tja.

Jaja heldigvis noen av oss som liker det gamle "slitte" designet :roll:

Likte nummer tre jeg. Artig Panda tolkning.

+11. Aldri gitt meg noe. At det er så fantasiløst at en lager 6000 ulike versjoner av samme gamle slitte design, noen LE , andre "masseprodusert" gjør det ikke bedre. Nei det var bedre før.

Du er utrolig flink til å rakke ned på ur du ikke liker, uten tanke på at andre har og verdsetter disse selv. Skal vi absolutt være dønn ærlig, tar jeg meg den friheten å mene at alle AP ROO som noengang er produsert parkerer Aquatimeren din. På alle plan, noe så grundig også.

Sånn. Fortsatt god helg folkens :D

Jaja heldigvis noen av oss som liker det gamle "slitte" designet :roll:

Likte nummer tre jeg. Artig Panda tolkning.

Jepp, det er noen av oss igjen ;)
Når det er sagt, kan det bli for mye av det gode i noen modeller (jfr den første i OP), men
scubaen er jo helt herlig, uten chrono og fine greie linjer. Ulempen med chrono
er at tallene kuttes for mye, og liker vel strengt tatt chrono uten tall, men det er meg.

Hvis noen absolutt ville prakke på meg den andre i OP ville jeg nok latt meg overtale til å ta den imot.

En god helg ønskes alle fra kornåkrene i Illinois ...

Gullfargen og rødfargen krasjer på den første IMO. Skiven blir rett og slett litt masete og "ubehagelig" å hvile blikket på etter min mening.

Den tredje var kul. ;)

Du er utrolig flink til å rakke ned på ur du ikke liker, uten tanke på at andre har og verdsetter disse selv. Skal vi absolutt være dønn ærlig, tar jeg meg den friheten å mene at alle AP ROO som noengang er produsert parkerer Aquatimeren din. På alle plan, noe så grundig også.

+11
Man kan mislike AP ROO men fantasiløse er de ikke. ;)

Smak er subjektivt min kjære venn. At andre verdsetter AP er en selvfølge, jeg kan bare snakke for meg selv, noe jeg ikke ser på som en negativ egenskap. Om du Tar deg voldsomt nær av at man har meninger om ur så må TS være et veldig slitsomt sted for deg å være. At du ikke synes noe om IWC AT er din absolutte rett kjære deg. Jeg oppfordrer deg og alle andre å si akkurat hva dere vil om alt som finnes av ur. At innlegget mitt såret jeg så fælt er for meg litt uforståelig. Om jeg har såret dine følelser så beklager jeg på det sterkeste, da er det nok noen hundre flere her inne som også bør beklage overfor deg, kanskje ikke daglig men jevnlig.

Den dagen folk ikke er ærlig om meningene sine, ja da blir det triste dager.
AP gir meg ingenting visuellt sett. At det er urmakerkunst i toppklasse på alle plan, selvfølgelig er det det, jeg har aldri sagt noe annet.

Ps ; du må gjerne legge frem en liste over min nedrakking av ur.