Reservert Aquanaut 5167 med momspapirer (Nå med bilder og oppdatert pris)

Medlem
31. jan. 2011
Sted
Oslo
Vurderer salg av denne da jeg plutselig har fått mulighet til å kjøpe en annen som frister. Norges mest komplette Aquanaut? 2013 modell. Selvsagt noen hairlines ettersom Genta designet den som han gjorde. Det er vel et par merker som krever litt mer enn Cape cod, (én liten ding klokka 3 og en liten på venstre lug nede) men det er jo tross alt en sportsbeater. Hvis kjøper føler den burde poleres så blir vi sikkert enige om noe. Følger med to stk straps. Sort og brun. Momspapirer fra originalt kjøp og selv pakke-esken i papp følger med. Har også kopi av kvittering takket være en velvillig førsteeier. (Jada, Anders MP - du er så snill atte). Verket ble sjekket i høst, uten behov for service. Prisen kan diskuteres litt (!) ved kjapt salg. Ta kontakt for flere bilder. Forbeholder meg retten til å trekke denne for salg (som det så populært heter) hvis muligheten forsvinner. Kom med skambud og spm på PM.

Jeg ønsker: 170.000. Men tar imot skambud. Ingen bytter, med mindre de kan omsettes på dagen! :)

TAKK FOR TITTEN! :)

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: fettstykket
Bruker denne daglig, men den kommer til å ligge ut fremover og bumpes med jevne mellomrom uansett. Bare å sende PM ved interesse.

Nå er det mye annet som frister... Men inntil videre ser det ut til at jeg dessverre blir nødt til å beholde denne. Eller er noen keene? #luksusproblem