Aquaracer #SOLGT#

Medlem
10. feb. 2010
Sted
kristiansand
[/IMG] Hei,har en Tag Heuer Aquaracer Mod WAJ1110.FT60. fra nov 09 så vidt berørt som vurderes solgt.#SOLGT#
Bud over 8000 er ønskelig eller bytte i omega seamaster.
morten.o@frisurf.no
Klokken kommer komplett som fra butikk med alt av esker,ledd,kvittering
Kjøpt på Askeland i Kristiansand. #SOLGT#

morto
020.jpg
017.jpg
018.jpg
019.jpg
015.jpg
014.jpg

Da er i allefall noen biler på plass:cool:
Det selvfølgelig med innerboks,ytterboks sertifikal og kvittering.

Hei,har en Tag Heuer Aquaracer fra nov 09 så vidt berørt som vurderes solgt.
Prisen er IKKE under 9000.- ønsker Ikke innbytte.
Send mail til meg på adresse morten.o@frisurf.no hvis int. da jeg ikke får til det med bilder her,kan sende fra vanlig mail.
Klokken kommer komplett som fra butikk med alt av esker,ledd,kvittering
Kjøpt på Askeland i Kristiansand.

morto:cool:

Er prisen gal her eller .......klokka er jo strøken,koster 15 ny:eek:

Prisen er nok ok den. Men det er ikke alltid man får solgt på dagen. Du må iallefal legge ut noen bilder og greie ut om hvilken modell det er osv.

Må si meg enig med TCCW her, du vil nok øke dine sjanser for salg ved å supplere annonsen med mer info om klokken, modell, verk etc
Bilder vil jo selvfølgelig også være positivt:) (ligger vel en oppskrift på hvordan man legger ut bilder her på forumet, er ikke så vanskelig:) )

Så da skal ikke jeg spamme annonsen din noe mer.. Lykke til med salget:)

M

Bilder vil jo selvfølgelig også være positivt:) (ligger vel en oppskrift på hvordan man legger ut bilder her på forumet, er ikke så vanskelig:) )

Guide til bideopplasting på forumet.

.....og ja - jeg er helt enig i foregående talere. Legg ut bilder og mer info. Alle som har bedrevet litt med salg i sin tid vet at presentasjon er alt. I hvert fall om det ikke er ekstremt selgers marked, og det tror jeg ærlig talt ikke det er for den modellen. Hadde du hatt en mint milsub, hadde det holdt med en antydning om at du vil selge, så hadde den vært borte....

Guide til bideopplasting på forumet.

.....og ja - jeg er helt enig i foregående talere. Legg ut bilder og mer info. Alle som har bedrevet litt med salg i sin tid vet at presentasjon er alt. I hvert fall om det ikke er ekstremt selgers marked, og det tror jeg ærlig talt ikke det er for den modellen. Hadde du hatt en mint milsub, hadde det holdt med en antydning om at du vil selge, så hadde den vært borte....

Jeg er jo en fersking i gamet,så alle gode råd takker jeg for.
Skal prøve å få lagt ut noen bilder.

morto

Aquaracer

Hei,hva er galt med min Aquaracer?
Er det for høy pris?
Den er jo som ny,men dog 6 mnd gml,men ......................
Noen som kan tenke seg å bytte med noe,er jo på jakt etter en omega seamaster i samme klasse:cool:

morto

Hei morto!

Jeg er ingen ekspert, men jeg synes kanskje prisen er litt stiv for et kvartsur.;)