For mange klokker inn og noen må ut. Selger min Archimede Outdoor 39 Protect. Kjøpt fra Archimedes nettbutikk oktober 2019.
Flott bruksklokke som har blitt brukt, men ikke misbrukt. Den herda urkassen er tilsynelatende lik som den dagen jeg fikk den. Lenken med «dykke»forlenger er ikke herdet, men ser grei ut, se bilder. Sellita SW200-1 går som den skal, sapphire caseback kjøpt som ekstra. Trykkprøvd ok i januar. Robust, slank og svært praktisk og lettlest klokke både natt og dag, lume er enestående. Legger ved en hjemmesnekret silikonrem, ikke på bilde.
Ønsker kr 3500,- for denne, frakt på kjøper. Nypris i dag Euro 945,- + frakt og mva.
Se gjerne omtale her så slipper jeg å skryte mer:
https://wornandwound.com/review/archimede-outdoor-protect-pvd-review/
Data fra Archimede:
The high-quality case manufactured by ICKLER in Pforzheim.
Hardened, brushed finish, sapphire crystal with A/R coating, water-resistant to 20 ATM, screw-down crown, solid screw-down case back
Dimensions: Width 2-8 h (without crown): 39mm
Width 3-9 h (incl. crown): 42 mm
Length 6-12 h: 43.5mm
Thickness: 11,2mm
Lug-to-lug length: 43,5 mm
Flott bruksklokke som har blitt brukt, men ikke misbrukt. Den herda urkassen er tilsynelatende lik som den dagen jeg fikk den. Lenken med «dykke»forlenger er ikke herdet, men ser grei ut, se bilder. Sellita SW200-1 går som den skal, sapphire caseback kjøpt som ekstra. Trykkprøvd ok i januar. Robust, slank og svært praktisk og lettlest klokke både natt og dag, lume er enestående. Legger ved en hjemmesnekret silikonrem, ikke på bilde.
Ønsker kr 3500,- for denne, frakt på kjøper. Nypris i dag Euro 945,- + frakt og mva.
Se gjerne omtale her så slipper jeg å skryte mer:
OutDoor 39 SW . S
Movement Swiss-made automatic movement SW 200-1 ICKLER Case The high-quality case manufactured by ICKLER in…
www.archimede-watches.com
Archimede Outdoor Protect Review: Case and Dial Perfection | Two Broke Watch Snobs
he Archimede Outdoor Protect will not cost you a wheelbarrow full of cash and, while it’s not cheap ($890. on bracelet, $850. on rubber strap), it does offer surprising value. That's especially true when held against its case-hardened, Teutonic peers at Sinn and Damasko.
twobrokewatchsnobs.com
https://wornandwound.com/review/archimede-outdoor-protect-pvd-review/
Data fra Archimede:
The high-quality case manufactured by ICKLER in Pforzheim.
Hardened, brushed finish, sapphire crystal with A/R coating, water-resistant to 20 ATM, screw-down crown, solid screw-down case back
Dimensions: Width 2-8 h (without crown): 39mm
Width 3-9 h (incl. crown): 42 mm
Length 6-12 h: 43.5mm
Thickness: 11,2mm
Lug-to-lug length: 43,5 mm
Vedlegg
Redigert: