Selger Arken Alterum Dual-Time Titanium Klokke – 6000 NOK
Jeg selger min nesten nye Arken Alterum (ref. 1122), en høy-kvalitets sportsklokke med unike funksjoner til en svært gunstig pris. Klokken er knapt brukt, uten skrammer eller merker, og fremstår som ny.
Beskrivelse:
Her er link til noen reviews:
Original emballasje og dokumentasjon følger med. Kan sendes mot at kjøper dekker porto, eller hentes i [din by/sted].
Interessert? Ta kontakt for flere bilder eller mer informasjon.
Jeg selger min nesten nye Arken Alterum (ref. 1122), en høy-kvalitets sportsklokke med unike funksjoner til en svært gunstig pris. Klokken er knapt brukt, uten skrammer eller merker, og fremstår som ny.
Beskrivelse:
- Materiale: Laget av lett og robust titan med ripebestandig belegg.
- Størrelse: 40mm diameter, 13mm tykkelse, og 46mm lug-to-lug profil for en kompakt og komfortabel passform.
- Funksjoner: Arken Alterum har en modifisert Miyota 9015-bevegelse som inkluderer en uavhengig justerbar 12-timers hånd og to dag/natt-indikatorer. Dette gjør det enkelt å holde oversikt over to tidssoner samtidig.
- Vanntetthet: Klokken er vanntett ned til 200 meter, noe som gjør den ideell for både hverdagsbruk og mer eventyrlige aktiviteter.
- Design: Dens faste, glatte bezel og teardrop-formede timeindikatorer gir klokken et stilrent og moderne utseende, tilgjengelig i både svart og antrasittgrå farge.
- Rem: Leveres med avsmalnende nylonremmer med hurtigutløser for enkel rembytte, og muligheten til å bruke ulike remmer som er kompatible med Arken Instrumentum-modellen.
Her er link til noen reviews:
New Release: Arken Alterum Dual-Time Watch | aBlogtoWatch
The new Arken Alterum Dual-Time Watch, released in 2023, with expert analysis, specs, price, and photos.
www.ablogtowatch.com
Hands-On With The Arken Alterum — A Tough Titanium Dual-Time Watch
✓ Fratello goes hands on with the new Arken Alterum ✓ A titanium travel watch with a proprietary dual-time module ✓
www.fratellowatches.com
Introducing: The Arken Alterum Is A Clever Titanium Travel Timer
Evolving the brand's original design to create an affordable, lightweight, and distinctive take on the GMT.
www.hodinkee.com
Original emballasje og dokumentasjon følger med. Kan sendes mot at kjøper dekker porto, eller hentes i [din by/sted].
Interessert? Ta kontakt for flere bilder eller mer informasjon.