Selger en helt komplett og strøken Armand Nicolet JS9 Diver.
Klokken er aldri blitt brukt, ikke en eneste hairline å finne. Dette grunnet feil størrelse for mitt håndledd.
Så jeg ønsker at neste eier skal da få gi sine egne bruksmerker på denne.
Kan ikke si jeg har sett en penere diver i denne (meget overkommelige) prisklassen før, noensinne. Bare helt utrolige detaljer i skiven som spiller vakkert med den svarte keramiske bezelen. Denne er VIRKELIG bang for bucks og utmerket som arbeidsjern for daglig bruk!
Klokken ble introdusert under Baselworld 2018 blant den nye serien til merket! Man kan lese en utdypende artikkel fra A Blog To Watch med helt slående bilder som viser detaljene i ytterligere grad her:
https://www.ablogtowatch.com/armand-nicolet-js9-dive-watch…/
Harde fakta:
- Urverk: Armand Nicolet AN2846-9 21 jewel automatic (modifisert ETA 2846)
- 21600 vph
- Lenke og kasse av rustfritt 316L stål
- Safirglass
- Svart skive
- Bezel i svart keramikk
- Roterende bezel
- Butterfly clasp
- 44mm diameter
- Vanntett ned til 300 meter
- 2 års garanti fra produsent
Pris 10.800,-
Nypris på denne blir tett opp til 20.000,- inn til Norge, regnet ut fra Armand Nicolet sine offisielle priser. Her er det mye å spare på en komplett ubrukt klokke.
Har selvfølgelig bare positive referanser som kan oppgis om ønskelig, på kryss av både Klokkeriet, Finn og Tidssonen.
Sender via EON på kjøpers regning og ansvar. Penger på konto før overlevering.
Holder til i Trondheim for eventuell besiktigelse.
Klokken er kjøpt i utlandet og mva. er selvfølgelig betalt.
Forbeholder meg retten til å trekke annonsen om jeg skulle ombestemme meg.
Om det er feil i annonsen, gjerne si fra så rettes dette opp fortløpende!
Klokken er aldri blitt brukt, ikke en eneste hairline å finne. Dette grunnet feil størrelse for mitt håndledd.
Så jeg ønsker at neste eier skal da få gi sine egne bruksmerker på denne.
Kan ikke si jeg har sett en penere diver i denne (meget overkommelige) prisklassen før, noensinne. Bare helt utrolige detaljer i skiven som spiller vakkert med den svarte keramiske bezelen. Denne er VIRKELIG bang for bucks og utmerket som arbeidsjern for daglig bruk!
Klokken ble introdusert under Baselworld 2018 blant den nye serien til merket! Man kan lese en utdypende artikkel fra A Blog To Watch med helt slående bilder som viser detaljene i ytterligere grad her:
https://www.ablogtowatch.com/armand-nicolet-js9-dive-watch…/
Harde fakta:
- Urverk: Armand Nicolet AN2846-9 21 jewel automatic (modifisert ETA 2846)
- 21600 vph
- Lenke og kasse av rustfritt 316L stål
- Safirglass
- Svart skive
- Bezel i svart keramikk
- Roterende bezel
- Butterfly clasp
- 44mm diameter
- Vanntett ned til 300 meter
- 2 års garanti fra produsent
Pris 10.800,-
Nypris på denne blir tett opp til 20.000,- inn til Norge, regnet ut fra Armand Nicolet sine offisielle priser. Her er det mye å spare på en komplett ubrukt klokke.
Har selvfølgelig bare positive referanser som kan oppgis om ønskelig, på kryss av både Klokkeriet, Finn og Tidssonen.
Sender via EON på kjøpers regning og ansvar. Penger på konto før overlevering.
Holder til i Trondheim for eventuell besiktigelse.
Klokken er kjøpt i utlandet og mva. er selvfølgelig betalt.
Forbeholder meg retten til å trekke annonsen om jeg skulle ombestemme meg.
Om det er feil i annonsen, gjerne si fra så rettes dette opp fortløpende!
Redigert: