Armbånd/armlenke samme med klokke - hvorfor?

Medlem
22. april 2008
Innlegg
1.417
Hvorfor har noen av dere på armlenke e.l. på sammen med klokken?

Er dere ikke redd for unødvendige riper og hairlines på klokken? Klokker er jo mannens eneste smykke - hvorfor ha på armbånd eller armlenke som skraper de ordentlige mannesmykkene/-leketøyene?
 
  • Liker
Reaksjoner: Gin
Hvorfor har noen av dere på armlenke e.l. på sammen med klokken?

Er dere ikke redd for unødvendige riper og hairlines på klokken? Klokker er jo mannens eneste smykke - hvorfor ha på armbånd eller armlenke som skraper de ordentlige mannesmykkene/-leketøyene?

Jeg synes det kan se veldig bra ut i noen tilfeller, selv bruker jeg det ikke men er på leit etter noe å bruke.
 
Henger meg på trådstarter. Mannfolk skal ikke bruke smykkerier.. Menn skal kun bruke klokke og giftering.
Personlig syntes jeg smykker blir for jålete... og i noen tilfeller meget harry. La damene få pynte seg med sminke, smykker o.l. Men hva andre mener og tror er opp til dem. Dette er bare min mening. Og min kone er meget enig. :)
 
  • Liker
Reaksjoner: time
Finner det fascinerende at enkelte her på forumet er så negativ til armbånd. Dere vet at det store flertallet i landet syns vi er helt på styr som ønsker å bruke over 5000,- på en klokke, ikke sant? Det er jo strengt tatt "pynt" det også? :)
Om man vil bruke et armbånd som står i stil til klokke, antrekk eller sko, så ønsker jeg det hjertelig velkommen.

Dog alt med måte.