Armbånd for menn

lOLsMNr.jpg

iYM6jDc.jpg

RGSBQRt.jpg

auPXmPR.jpg

Typisk min flaks ble den selvfølgelig 5mm for kort! :mad:

Gis bort til noen med 44mm luminor kasse og 17,5-18,5 omkrets rundt håndleddet ( Send PM )

Tøft! Syns ideen er kul men blir det ikke veldig klumpete under kassen?

En kompis lurte på om jeg kunne lage armbånd som matchet hans Omega PO, så da ble dette resultatet:

7461_10153596918950254_1748113818_n.jpg

Fikk god inspirasjon fra denne tråden, så kjøpte et enkelt armbånd fra H&M på Karl Johan i dag!
Skal kjøpe noe Kiel James Paterick Bracelets etterhvert, de er flotte f.eks. den som @Rikhard har! :)

Bildet gikk selvfølgelig rett inn på insta siden det ble WS i farta, hehe.

Redigert av en moderator:
2 nye armbånd på plass her. Det sorte i skinn var gave fra dama og er fra by aagaard (veldig mye stilig). Det andre er et litt annerledes paracord armbånd en de jeg har laget før

IMG_20140117_144902.jpg

Er det ikke rart at på et forum hvor en er over gjennomsnittlig bekymret for "hairlines" finnes en stor (?) gruppe som bevisst velger å utsette klokkene sine for gnissing mot metalldeler på armbånd?

Er det ikke rart at på et forum hvor en er over gjennomsnittlig bekymret for "hairlines" finnes en stor (?) gruppe som bevisst velger å utsette klokkene sine for gnissing mot metalldeler på armbånd?

Enig. Jeg får helt frysninger nedover ryggen bare jeg ser disse bildene...

Det har jeg også lurt mye på, det kan jo lage skrammer!
Heldighvis finnes der armbånd som er laget av tau eller annet mykt ect, som riktignok ikke lager skrammer..
Men det er jo ganske stil med armbånd, handler vel mye om hva du selv velger å bruke..

Redigert:
Nå har jeg fått ett av madebyberg, så vi prøver noen dager.

Førsteinntrykk, dette er ikke noe for meg.

Fikk et skinnarmebånd fra Ole Lynggaard i bursdagsgave for noen dager siden.

Virker til å være en helt sinnsyk kvalitet, uten at jeg er veldig godt kjent i armebånd-verden. Kjempemykt kalveskinn, som bare blir mykere og mykere. Om man først skal bruke armebånd daglig er nok dette en liten favoritt :)

287C6EC3-462E-4E2D-A9F3-AE93FDF2E47C_zps97busno6.jpg

Det har jeg også lurt mye på, det kan jo lage skrammer!
Heldighvis finnes der armbånd som er laget av tau eller annet mykt ect, som riktignok ikke lager skrammer..
Men det er jo ganske stil med armbånd, handler vel mye om hva du selv velger å bruke..

Nå vet jeg ikke hvordan dere kara er utstyrt, men jeg har 2 (to) armer og dertil håndledd.
Jeg bruker da klokken på det ene håndleddet og jåleriet på det andre :mrgreen:
Det vil jeg anta at 99,8% av alle gærningene her inne gjør også. Vips, så er det nada sjanse for å ripe opp grail'en.
De resterende 0,2% har for mye spenn og gir blaffen, eller har en syk fetish for å polere bort riper.

Den som er interessert i statistikk på området, kan jo starte en poll :)

KAB

Dilemma. Liker ankeret i sølv til Minasai, men den flettede remmen i skinn fraKiel Patrick James.
Hvilken burde jeg gå for? (Vil helst ha sølvfarget anker)
Finnes det et tredje alternativ?

Har ikke vært helt sikker på dette med armbånd. Har testet dette fra ebay( 1,77usd ink frakt) de siste dagene og må si jeg liker det litt:)

har hevet sammen noe selv, faktisk ganske gøy å lære seg litt sølvarbeid. Genialt til gaver og har solgt unna det jeg har laget ellers. Det tok ganske av i starten så er først nå jeg har laget et kjede til meg selv, dog tror jeg at det blir omgjort til lommeurlenke:)

Har falt for kongekjedemønster, tar litt tid å sette sammen, men er absolutt verdt det.

DSC_01251.jpg

DSC_01321.jpg

DSC_01381.jpg

DSC_01151.jpg

tag7.jpg

Dette blir nok lenke til lommeur,45cm-4,8mm bred.
DSC_01021.jpg

mvh
stian