ArthurF: Nå er det bilder.

Sponon

Støttemedlem
Medlem
15. juli 2009
På tide med nytt blod i den lille samlingen.

Er på jobb ute i havet, så fikk pakken levert til min bedre halvdel. Igår sendte hun dette bilde til meg:

6336734472_c1d544f8ec_z.jpg

Nå kan dere lide sammen med meg :p

Ho ho! Lenge til du er på land?

Jeg tipper på en ny Sinn? Har en mening om at du er så glad i dette merket, at du ikke klarer deg uten?

Hmmm... er esken stor nok? kan det være... :eek:
Tror jeg har en liten anelse her, men det mulig jeg er helt off. Så se til og svøm i land nå! Vi har ikke hele dagen på oss :D

Jeg stemmer for at vi lar dama til Spoonon gjøre hele unboksingen med WS og alt...

VI skal jo ikke lide for at han er bortreist!?! :cool:

Pokker til nedtur.

Støtter forslaget om å la fruen ta unboxingen pr omgående.
Du kan forårsake store ulykker der ute på havet om du blir gående og lide i påvente av denne.

Hun sendte selvsagt en hel bildeserie, ellers hadde hun vært like ondskapsfull som jeg er mot dere :p

Skal ikke være forumets største luremus.

6335948431_6f1b649b97_z.jpg

Beklager til de av dere som trodde det var en Fifty. Den er nok et lite stykke unna er jeg redd, men topper lista fortsatt. Dette var bare en utskiftning av beateren. UX fikk nytt hjem, så da ble det ledig plass i garasjen.

6335948437_5459e22fa8_z.jpg

6335948447_357f4c4fb4_z.jpg

6335948433_1a3f7a81bf_z.jpg

Det ble en U1. Har jo hatt den før, men aldri med sort bezel. Det er steg ned fra UX, men det er jo en klassiker.

Nå lengter jeg hjem!

Gratulerer! Det mest hensynsfulle hadde jo vært hvis dama ikke hadde sagt noe før du kom hjem, så hadde du sluppet denne ventingen ;) Lenge til du kommer på land igjen da?

Avensyk!

Glimrende med bilder, utrolig veloppdradd bedre halvdel du har.

Kona mi hadde garantert ikke gjort dette.

Sinn har for meg bare vært noe jeg har vist om, men dette er vel din 3 - kanskje en vannredd kar også bør ta en titt.

God helg.

Edit: Etterlyste bilder siden jeg vet at du er en handlingens mann og ikke en luremus...