Arvet en Raymond Weil

Medlem
8. sep. 2011
Sted
Oslo
Er det noen har noe greie på denne Raymond Weil klokken jeg har arvet? Verdien?

På fronten står det Geneve - Quartz og på baksiden "Raymond Weil - 18K Gold - Electroplated - 10m - 5600

Svart skinnreim med en firfirsle og skriften Morellato

Den er litt sliten så jeg vurderer å levere den inn for rens og generell kjærlighet, men synes det er greit å vite hva den kan være verdt før jeg koster på den masse penger.

Forsøker å legge inn bilder, men finner ikke ut hvordan...

Er det forresten noen som har noe erfaring med www.luxurywatches.se/. Er det en seriøs forhandler?

Ha en herlig aften!

Bilder kan legges inn via photobucket. :)

Verdien kan du nok, basert på hva du sier, anta er begrenset til sentimentalerdien din. Reell markedsverdi er altså lav, dessverre.

Faktorene som spiller inn er:
Quartz, ikke mekanisk
Gullbelagt, ikke helgull
Og ikke den mest attraktive produseten.

Men last gjerne opp et bilde, lettere å si noe mer da. :) er det et nyere ur en hva jeg ser for meg og at det er marked for uret kan det fort være verdt noe mer enn hva jeg har antydet nå.

Edit: er dette et dameur? I så tilfelle stiller det seg litt annerledes. Antok i farten at det var et herreur, men begynte å lure på om Morrelato er en damemodell nå.

Morrelato er en remprodusent, dvs. at remmen ikke er original. Noe mer enn det er vanskelig å si uten bilder av klokken.

Takk for svar

Har vært hos Urmaker Bjerke med den som konkluderte med at den ikke var av noe særlig verdi! Takk for svar uansett!