Askeland - justere ur

Medlem
6. mars 2014
Sted
Norge
Noen som vet om Askeland i Kr.sand kan justere hastigheten på et ur mens man venter, uten å sende avgårde?

Helt klin kokos umulig å gi noe nyttig svar på dette her på TS kl. 00:47 på natten, så poenget mitt var vel egentlig bare at dette er den typen henvendelse du kun får et vettugt svar på dersom du kontakter butikken direkte når den åpner om noen timer :)

Bare et velment tips ;)

Helt klin kokos umulig å gi noe nyttig svar på dette her på TS kl. 00:47 på natten, så poenget mitt var vel egentlig bare at dette er den typen henvendelse du kun får et vettugt svar på dersom du kontakter butikken direkte når den åpner om noen timer :)

Bare et velment tips ;)

Butikken informerer følgende:

Ettersyn av oljer/smøring i forhold til om uret trenger service, og justering av ur er noe de alltid gjør mens man venter. Tar vanligvis 1-2 timer fra man leverer til man kan hente det. Pris 190kr.

Så om noen spør meg kl 00:47 på natta en gang i fremtiden, så kan jeg svare vettugt på det :) Og dersom noen andre hadde vært i kontakt med Askeland tidligere ang samme spørsmål, kunne de gitt meg et vettugt svar her på forumet.
Takker igjen for at du tok deg tid til å opplyse telefon nr og nett adresse til butikken ;)