- Medlem
- 9. nov. 2009
- Innlegg
- 355
Har handlet i mange år hos Askeland ur. Veldig fornøyd med service, de har eget Rolex servicesenter(autorisert av Rolex).
Nja... De er flinke på service når man ønsker å handle. I Stavanger blir de straks mer interesserte i å pusse disken eller rydde, dersom man signaliserer at man bare er inne for å titte litt. Kuttet ut Askeland for et par år siden pga. dette.
...Jeg ser for meg at jeg skal ha klokka inn til finjustering om en måneds tid. Det blir spennende å se om inntrykket forblir positivt når det ikke er utsikter til salg, men det tror jeg.
Todda
Leverte du den inn til finjustering?
Leverte inn en Sub til trykktesting før ferien for å være på den sikre siden.
Den skal bare svømmes med, så den ble bare testet til 100m. Da slapp jeg også å komme tilbake en annen dag når verkstedet var åpent.
Unnagjort på 10 minutter.
Hvor mye skylder jeg? spurte jeg når jeg hentet den.
Ingenting sa karen bak disken.
Det kaller jeg god service. Hyggelig opplevelse!
Sånt gir et godt inntrykk i min bok.
@UJU
Min trykktest kostet den nette sum av 190,- . Så tydelig at det er veldig opp til hvem man møter da
Fikk også veldig inntrykk av at det var en sommervikar jeg hadde med å gjøre. Ante ingenting om de klokkene som de selv hadde i butikken.