UR
Audemars Piguet Royal Oak 15300 med sort skive
SPESIFIKASJONER
Modellnr: 15300ST
Verk: Automatisk. In-house 3120, 21600 vph
Driftsreserve: 60 timer
Kassediameter: 39mm
Kassetykkelse: 9.4mm
WR: 50m
Dato
ALDER OG HISTORIKK
Klokken er fra slutten av november 2008, og er opprinnelig kjøpt i utlandet. Jeg har kjøpt klokken i Norge, og har hatt den siden oktober 2017. Tidligere eier i Norge er kjent GG.
TEKNISK TILSTAND
Ukjent servicehistorikk, men uret virker å gå bra.
KOSMETISK TILSTAND
Normal bruksslitasje uten større hakk eller riper. Det virker ikke som at klokken har blitt polert tidligere (AP-refinish hos APSC i Geneve koster om lag 300 sveitserfranc).
BÆREREDSKAPER
Royal Oak-lenke, som er en åpenbar udødelig klassiker.
BOKS OG PAPIRER
Komplett med bokser, sertifikat, og manualer.
PRISANTYDNING
152k eller høystbydende.
Jeg er gjort kjent med at det gikk en tilsvarende modell fra 2005 for 155k for noen uker siden, og legger meg litt under dette nivå selv om min klokke er tre år nyere.
BYTTEFORSLAG
Selv om jeg primært ønsker rent salg kan jeg vurdere bytter i følgende modeller:
- Rolex 116515
- Rolex 16710 (med SEL og uten lug-holes)
- Rolex 116509
- Rolex 116500
- Rolex DeepSea DeepBlue
- Rolex 116600
- Rolex 116719 BLRO
Komplett sett en selvfølge.
Jeg kan vurdere andre lett omsettelige modeller, men primært sportsklokker fra Rolex med grønn tag.
ANNET
Ur og selger befinner seg i Bærum. I utgangspunktet kun interessert i f2f-handel.
REVIEW:
https://www.watchcollectinglifestyle.com/home/the-royal-oak-15300-as-good-as-it-gets
Audemars Piguet Royal Oak 15300 med sort skive
SPESIFIKASJONER
Modellnr: 15300ST
Verk: Automatisk. In-house 3120, 21600 vph
Driftsreserve: 60 timer
Kassediameter: 39mm
Kassetykkelse: 9.4mm
WR: 50m
Dato
ALDER OG HISTORIKK
Klokken er fra slutten av november 2008, og er opprinnelig kjøpt i utlandet. Jeg har kjøpt klokken i Norge, og har hatt den siden oktober 2017. Tidligere eier i Norge er kjent GG.
TEKNISK TILSTAND
Ukjent servicehistorikk, men uret virker å gå bra.
KOSMETISK TILSTAND
Normal bruksslitasje uten større hakk eller riper. Det virker ikke som at klokken har blitt polert tidligere (AP-refinish hos APSC i Geneve koster om lag 300 sveitserfranc).
BÆREREDSKAPER
Royal Oak-lenke, som er en åpenbar udødelig klassiker.
BOKS OG PAPIRER
Komplett med bokser, sertifikat, og manualer.
PRISANTYDNING
152k eller høystbydende.
Jeg er gjort kjent med at det gikk en tilsvarende modell fra 2005 for 155k for noen uker siden, og legger meg litt under dette nivå selv om min klokke er tre år nyere.
BYTTEFORSLAG
Selv om jeg primært ønsker rent salg kan jeg vurdere bytter i følgende modeller:
- Rolex 116515
- Rolex 16710 (med SEL og uten lug-holes)
- Rolex 116509
- Rolex 116500
- Rolex DeepSea DeepBlue
- Rolex 116600
- Rolex 116719 BLRO
Komplett sett en selvfølge.
Jeg kan vurdere andre lett omsettelige modeller, men primært sportsklokker fra Rolex med grønn tag.
ANNET
Ur og selger befinner seg i Bærum. I utgangspunktet kun interessert i f2f-handel.
REVIEW:
https://www.watchcollectinglifestyle.com/home/the-royal-oak-15300-as-good-as-it-gets

Redigert: