Audemars Piguet merchandise - Giveaway!!

DJM

Medlem
8. jan. 2008
Sted
Oslo
Da har undertegnede nettopp tilbragt noen timer inne hos Urmaker Bjerke, under lanseringen av Audemars Piguet i Norge.

Bjerke og AP delte ut noen "goodie bags" med litt snacks i.. og takket være dem fikk jeg ta med en ekstra pose til forumet!

Det er sikkert ikke i tråd med lotteriloven... men vi får la det stå til:
Alt du behøver å gjøre er å svare på denne tråden, og jeg vil trekke en tilfeldig vinner av posen (med innhold) om 48 timer! :D

Lykke til!!

Det strider ved litt med god moral om jeg melder meg på her ;)

Ble minnet på AP lansering av både sjefen og en venn her idag, men er desverre eksamen for fullt.
Men røp ihvertfall hva som bag'en inneholder etterhvert. Må jo se hva jeg gikk glipp av!
Dette er kanskje en long shot, men kjente noen av de på Bjerke til forumet fra før?

Ble det forresten tatt noen bilder?
Hadde vært svært interessant å fått med seg.

Jeg hadde ikke med kamera, dessverre. Det hadde heller ikke Risti4life.
Vi ble nok for oppslukt i praten og i å titte på klokker til at vi hadde rukket ta bilder!

Vi snakket mye med en kar der nede fra Bjerke i Bergen, og jeg tror ikke han hadde kjennskap til forumet, men han skulle ta seg en tur innom!

Når vinneren har mottatt posen kan jeg avsløre hva den inneholder! ;)

Hei;)

Vil gjerne være med på dette, jeg.

Hadde jeg hatt sjansen og fått invitasjonen, ville jeg ha dratt dit;)
Endelig kommer AP til lille Norge! :D Synd AP ikke kommer til Trondheim.....

Juice skrev:
Ble det forresten tatt noen bilder?
Hadde vært svært interessant å fått med seg.

Tror kanskje ikke det hadde vært så veldig populært om man løp rundt og tok bilder der, men bjerke hadde en egen fotograf som løp rundt og tok bilder... Så de blir nok å se i ikke alt for fjern fremtid!

Må si at det var veldig spennende og morsomt å få være med på denne lanseringen. Fikk veldig lyst på en AP :D

Risti4life skrev:
Tror kanskje ikke det hadde vært så veldig populært om man løp rundt og tok bilder der, men bjerke hadde en egen fotograf som løp rundt og tok bilder... Så de blir nok å se i ikke alt for fjern fremtid!

Må si at det var veldig spennende og morsomt å få være med på denne lanseringen. Fikk veldig lyst på en AP :D

hehe, jeg tenkte ikke spesielt på at dere hadde tatt, men om det generelt ble tatt bilder som man eventuelt kan se andre steder. ;)

Juice skrev:
hehe, jeg tenkte ikke spesielt på at dere hadde tatt, men om det generelt ble tatt bilder som man eventuelt kan se andre steder. ;)

Da er jeg med... Leste vel DJM sitt svar litt fort og misstolket :D

Jada, store muligheter for at det haver bilder i et av klokkemagasinene som man får kjøpt på narvesen ;)