Audemars Piguet releases Michael Schumacher Royal Oak Offshore Chronograph

Rød

Støttemedlem
Medlem
9. nov. 2011
Sted
Arendal
Som stor Schumacher fan i mange år, kunne dette vært noe for meg...bortsett fra prisen :(

8yqutypa.jpg

Hva mener folket?

http://www.watchtime.com/wristwatch...el-schumacher-royal-oak-offshore-chronograph/

Falt ikke veldig for denne. Men finner mange av AP sine limited editions ROO blekner endel i forhold til de andre klokkene deres.

Jeg synes de er råe alle sammen! :cool:

Prisene er som følger:
Titanium: 42 000 dollar
RG: 75 000 dollar
Platinum: 115 000 dollar

Så nå regner jeg med at noen tar en for sonen, og kjøper inn?:D

Selve klokken er kul nok, men er litt merkelig når ambassadører bytter merke, er det ikke sjumakker edisjon hos omega speedmaster opprinnelig...

Blir litt overfladisk/tatt på sparket-feeling av en eller annen grunn, slik at jeg tror jeg aldri hadde valgt akkurat denne modellen hvis/når jeg skal handle en AP.

Fete saker, men jeg ville heller valgt en av standardmodellene i stedet. En Panda eller Safari holder lenge. :cool:

Sorry... Dette blir nok en ROO jeg ikke liker. Takke meg til en vanlig RO i stedet :)

Blir litt too much med den store og røffe kassen der for min del.. En del kule elementer, men uansett blir det litt for mye for min smak. At den er LE til en gammel formel 1 sjåfør trekker heller ikke opp for min del..

Blir det AP på meg en vakker dag blir det en fra standar sortiment og trolig en RO fremfor en ROO:)

Synes faktisk den var ganske kul. Liker dog den vanlige ROO bedre, men denne var stilig.

...

Got crownguards? ;)