Selges/byttes Audemars Piguet Royal Oak Chronograph 26022or

Medlem
21. jan. 2013
Innlegg
9
Model: Audemars Piguet Royal Oak Offshore Chronograph (ikke lenger i produksjon/discontinued model)
Ref: 26022OR
Year: 2010
Material: 18c Rose Gold
Tilstand: 9/10

Produktinfo AP:
https://www.audemarspiguet.com/…/roya…/26022OR.OO.D098CR.01/

Tillegg:
Det medfølger 4 stk. (Ja 4:)) originale Audemars Piguet straps. 2 sorte, den ene ny og ubrukt, og en brun alligator rem, også helt ny. Den siste en heftig gummi rem. Pris pr. rem i butikk ca 5.000,-

Historikk, tilstand og service:
Klokken var inne til full garantiservice i 2012 hos AP. Klokken er meget pent brukt i rotasjon med andre ur og trykk-testes jevnlig hos AP. En standard service ila 1-2 år vil være naturlig. Et 5-8 års intervall for oljing og smøring av diverse ved normal bruk er anbefalt. Pris på det er anslagsvis 10k

Pris, oppgjør og overlevering:
Pris 243.000,- Kontant eller via overføring hos DNB. Klokken overleveres når full betaling er mottatt og vi bruker forbrukerrådets kontrakt for kjøp og salg. Ved tilbud/bud benytt fullt navn og kontaktinfo.

Bytter:
Noen bytter eller klokker som delbetaling kan være aktuelt - primært eldre Rolex. Send meg i så fall forslaget og informasjon/bilder av klokken. Her er en liste med vintage modeller jeg vil vurdere:

Rolex Submariner 1680 (red)
Rolex Daytona (eldre - før 1990)
Rolex Seadweller 1665 (doubble red)
---------------------------------------

Jeg har gode referanser fra kjøp og salg på Finn.no, klokkeriet (FB) og her på sonen. Klokken er også annonsert der med bilder.

Ved spørsmål ta kontakt på melding. Det kan ta noe tid før jeg får svart da jeg er mye på tjenestereise - takk for tålmodigheten.
 
Redigert: