Solgt Audemars Piguet Royal Oak Offshore Shaquille O'Neal

Consigliere

Støttemedlem
Medlem
7. mars 2014
Jeg ønsker å selge denne meget flotte og spesielle klokken på vegne av en kamerat. Dette er en Limited Edition, laget i 960 eksemplarer.

image2.JPG

UR
Audemars Piguet Royal Oak Offshore Shaquille, ref. nr.: 26133STOOA101CR01

SPESIFIKASJONER
Verk: 3126/3840
Kassediameter: 48 mm
Vanntetthet: 100m

Kronograf i stål, "Mega Tapisserie" guilloche skive med arabiske tall. Tallene 2 og 3 har byttet plass på skiven, Shaq hadde draktummer 32 i sin tid :)

ALDER OG HISTORIKK
Kjøpt ny i Hong Kong i januar 2010, men jeg kjenner ikke historikken rundt antall eiere osv.

TEKNISK TILSTAND
Klokken har akkurat kommet tilbake fra full service hos Bjerke, kvittering på kr. 23 215,- foreligger.

KOSMETISK TILSTAND
Noen hairlines, men ingen skjemmende riper, hakk eller lignende. Klokken fremstår som meget pen, og har knapt vært i bruk siden service. AP foretar en full teknisk og kosmetiskgjennomgang/oppgradering under sine servicer.

BOKS OG PAPIRER
Kommer med original boks (en diger treboks formet som en basketball), sertifikat-booklet, kjøpskvittering fra Hong Kong og dokumentasjon på nylig utført service hos Bjerke.

FORHOLD JEG VIL FREMHEVE
Kronografen sentrerer ikke 100 %.

Jeg er usikker på om klokken ble levert ny med medfølgende skinnreim. Det antas at reimen som sitter på er original AP. Reimen er for øvrig noe slitt, i likhet med skruehodene som holder remmen på plass.

PRISANTYDNING OG OPPGJØR
Kr. 125 000,- ved rent salg.

Selger ønsker seg en Daytona i rosé-gull eller Day-date i helgull. Andre kurante bytter vil vurderes fortløpende, men det må være nyere og velholdte modeller fra AP, Patek, Rolex, IWC, Panerai eller liknende.

Foretrekker F2F i Kristiansand eller Oslo.

Ved eventuell sending skal klokken forhåndsbetales – og risiko ved forsendelsen er kjøpers.

Skambud blir ikke besvart.

REFERANSER
Selv om jeg ikke er den mest aktive selgeren her på forumet har jeg flere gode tilbakemeldinger.

image2 (2).JPG

image1 (2).JPG

image4 (2).JPG

image 13.jpg

image2 (3).JPG

image3 (3).JPG

image1.JPG

image5 (3).JPG

image4.JPG

image3.JPG

Vedlegg

• image 12.jpg