Audemars Piguet Royal Oak Offshore

Medlem
6. juli 2010
Sted
Oslo
Hva er deres mening om disse klokkene? Likte de ikke tidligere, men nå må jeg si de begynner å vokse på meg.. Jeg ville nok likevel valgt en ROC fremfor offshore. Legg gjerne ut noen bilder :)

Stemmer det at det er et modifisert Jaeger-verk som sitter i de billigste modellene?

ROO er, for meg, alt for store og vulgære.

Viktig å forstå at jeg her mener i forhold til hva jeg selv vil ha på armen. Klokkene er tøffe nok rent objektivt, men ikke min kopp te ;).

Whats not to like? hehe :)

Audemars-Piguet-Royal-Oak-Offshore-Rubber-clad.jpg

Jeg synes det er stort spenn i AP ROO-serien. "Panda" er en favoritt.

Ellers også masse som ikke passer meg, eksempelvis schwarzenegger edition i 46-48mm ;)

Jeg liker godt Offshore. Selv valgte jeg ROC, men er ikke utenkelig at det blir en ROO også...

Det er samme verk i alle Offshore (Chrono). Midt i G-serien (hvis jeg husker riktig) ble dette byttet fra et Jaeger-verk til et inhouseverk.

Likte godt Offshore serien før. Safari var favoritten. Nå er jeg litt likegyldig. Royal Oak frister mer.

Liker godt de enkleste og mest standard ROO modellene, men mange av de special edition de har (og det har blitt endel) er rett å slett støgge.

RO = Tidsløst og klassisk.

ROO = Turbomegler.

Kommer jo helt an på hvilken kategori du ønsker å være i?;)

RO = Tidsløst og klassisk.

ROO = Turbomegler.

Kommer jo helt an på hvilken kategori du ønsker å være i?;)

Sier du det sånn så ;) Nei, jeg er ikke helt enig, syns den Safari`n på 42mm er lekker. Pandaen og navy`n også.
Tenk den til shorts på sommeren, og til jeans og linskjorte:cool: