Autodromo - Noen som kjenner til dette klokkemerket?

Medlem
28. juni 2012
Meget pene bilder gjør sitt til at de klokkene her vekker et lite begjær :)
Sinnsygt tøff limited edition med en motorplate som medfølger.

Inspill på teknikken rundt klokkene mottas med takk da jeg er rimelig fersk i gamet :)

http://www.autodromo.com/pages/gallery

Redigert:

Inspill på teknikken rundt klokkene mottas med takk da jeg er rimelig fersk i gamet :)

Link? Bilder?

Gallery - Autodromo - Instruments for Motoring

Om man liker utseendet eller ikke er jo en smakssak. I motsetning til andre postere synes jeg faktisk de to LE klokkene så veldig bra ut. MEN (og dette er for meg et stort men) innmaten i dem er Miyota 821 A - et verk som stort sett brukes i veldig mye billigere klokker enn dette. Det finnes helt sikkert andre klokker med Miyota i dette prissegmentet, men de fleste Miyotadrevne klokkene koster halvparten av dette. Hadde jeg kommet over disse klokkene f.eks. på ferie i Italia til ca. NOK2000,- hadde jeg muligens kjøpt en, men jeg hadde ikke betalt nærmere NOK7000,- som er det disse kommer til å koste hvis du bestiller dem fra denne siden.

De andre klokkene er quartz, og derfor helt uinteressante for meg.

takker for tilbakemelding.
Quarts er for meg og helt uinterresant.
Jeg lurte mere på dette japanske urverket som stod i den jeg likte best.
helt sant at 7000 er litt drøyt.
men utseendet syns jeg var litt kult. ikke til hverdags, men som en annledning når kansje en godbil skal luftes.

takker for tilbakemelding.
Quarts er for meg og helt uinterresant.
Jeg lurte mere på dette japanske urverket som stod i den jeg likte best.
helt sant at 7000 er litt drøyt.
men utseendet syns jeg var litt kult. ikke til hverdags, men som en annledning når kansje en godbil skal luftes.

Urverket er nok helt greit. Laco f.eks. bruker det i piloturene. Verket har et akseptert slingringsmonn på -20/+40 pr. dag, så det jo ikke akkurat chonometerstandard.

Jeg hadde som sagt gjerne kjøpt det, men jeg synes det var litt dyrt. Du får følge med og se om du finner et brukt til en billig penge. :)