Automatisk ur i budsjettklassen, min første sådan.

Medlem
6. nov. 2014
Sted
.
Hei.

Bestilte for ca. 10 dager siden en Orient fra longislandwatch, en marineblå Hirsch reim i kalveskinn med "karbonlook" fra England, og et par natoreimer fra den fjerne østen. Takk til @Todda! for inspirasjon! Alle 3 pakkene ble bestilt samme dag, og de ankom samtidig på posten. Litt flaks må man ha.

Dette er mitt første automatiske ur, men helt klart ikke mitt siste. Er allerede på jakt etter flere godbiter å fylle klokkeboksen med. De som ønsker å vite hvem jeg som fersking er, kan lese et lite innlegg her: http://www.tidssonen.no/forum/showthread.php?t=2&page=125&p=392625&viewfull=1#post392625

Kjører i gang min første unboxing: (beklager dårlige bilder tatt med iPhone i hu og hast)

2vlmemx.jpg

2e1c8yg.jpg

vpchp1.jpg

2j5ihck.jpg

2qbr5h3.jpg

av12c.jpg

Marineblå Hirsch-reim:
20uon0n.jpg

Redigert av en moderator:
Ikke få meg til å angre på at jeg solgte min nå! Gratulerer med en suuper klokke :)

Det var den, ja! Ganske raskt levert, og flaks ned timingen. Nå gjelder det bare å gå inn reima. Gratulerer med Blue Ray!

Todda

Flott valg av både klokke og rem, gratulerer. Super størrelse og magisk skive på denne.

Som @Todda er inne på er det bare å legge inn litt innsats i å myke opp remmen, så blir den helt perfekt.

Redigert av en moderator: