Automatiske urverk

Medlem
22. jan. 2011
Sted
Trondheim
Jeg har nettopp sittet og lest i siste utgave av det tyske klokkemagasinet Armbanduhren. Der står det en artikkel som burde være et must for alle som helst vil ha klokker med automatiske urverk. Artikkelen heter: Die Entwicklund des automatischen Aufzugs. Her får dere
hele historikken bak automatikkurverk fra begynnelsen og opp til våre dager.
Magasinet Armbanduhren har alltid mange svært interessante artikler. Anbefales. Det er like bra som det amerikanske Watch Time.

Oppfrodring til Karolus, kom med en oversettelse så tar vi en kronerulling for jobben ?? er dere med ?:confused:

Å oversette artikkelen vil bli for vanskelig for meg. Det er de tekniske detaljene som jeg vil få problemer med. Jeg vet for lite om hva alle disse duppedittene inne i en klokke heter. Beklager hvis noen blir skuffet. Forøvrig er det mange bilder av urverkene i teksten.

Å oversette artikkelen vil bli for vanskelig for meg. Det er de tekniske detaljene som jeg vil få problemer med. Jeg vet for lite om hva alle disse duppedittene inne i en klokke heter. Beklager hvis noen blir skuffet. Forøvrig er det mange bilder av urverkene i teksten.

hehe, det går fint...bilder forteller mer enn 1000 ord er det ikke så ?:p