G
Guest571
Guest
*legger denne på is, fikk solgt Breitlingen så er litt fornøyd*
Ønsker å selge disse to klokkene for å finansiere nytt kjøp.
Rolex GMT Master II 116710
Dette er den nyeste GMT med en nypris hos Norsk AD på 50800kr. Klokken er kjøpt i utlandet, men med alle papirer. Klokken ble kjøpt i juni og er brukt siden. Noen bruksmerker, men ingenting som krever sliping, kun pussing. Denne klokken smiler til deg!
Breitling Chronomat B13050.1
Klokken er elegant i stål og gull kjøpt i Norge på midten av 90-tallet. Klokken ble kjøpt av meg i januar og ble sendt rett på service hos Bjerke, etter dette er klokken brukt maks 10 timer. Med andre ord, utrolig god stand. Eneste av slitemerker er på remmen som er en sort croco rem.
Har ikke papirer på annet enn service, men ytter og innerboks følger med.
Samlet vil jeg ha 46000kr for begge.
Så her har du muligheten til å få et sportsur og et elegant ur i øverste sjiktet for under 50'
Eller bytte i Rolex 116660 i god stand med papirer.
Kontant oppgjør i Oslo er å foretrekke.
Referanser ifra TS.
Ved kjapp avgjørelse følger en watchwinder for en klokke med på kjøpet.
Send PM
Mathfjeld
Ønsker å selge disse to klokkene for å finansiere nytt kjøp.
Rolex GMT Master II 116710
Dette er den nyeste GMT med en nypris hos Norsk AD på 50800kr. Klokken er kjøpt i utlandet, men med alle papirer. Klokken ble kjøpt i juni og er brukt siden. Noen bruksmerker, men ingenting som krever sliping, kun pussing. Denne klokken smiler til deg!
Breitling Chronomat B13050.1
Klokken er elegant i stål og gull kjøpt i Norge på midten av 90-tallet. Klokken ble kjøpt av meg i januar og ble sendt rett på service hos Bjerke, etter dette er klokken brukt maks 10 timer. Med andre ord, utrolig god stand. Eneste av slitemerker er på remmen som er en sort croco rem.
Har ikke papirer på annet enn service, men ytter og innerboks følger med.
Samlet vil jeg ha 46000kr for begge.
Så her har du muligheten til å få et sportsur og et elegant ur i øverste sjiktet for under 50'
Eller bytte i Rolex 116660 i god stand med papirer.
Kontant oppgjør i Oslo er å foretrekke.
Referanser ifra TS.
Ved kjapp avgjørelse følger en watchwinder for en klokke med på kjøpet.
Send PM
Mathfjeld