Bad news...? :/

Er det mulig å åpne millioner pakker, og sjekk, og estimer prisene for innholdet?

Og hva skjer i saken de ødelegger innholdet?

Og jeg tror at det er ingen juks her. Du har rett til å kjøpe hva du vil! Skal de også kontrollere hva folk kjøper når reiser utenlands og gi bøter...? Hva er neste...

Det er ikke mulig. Bankinformasjon og hva har du betalt er personvernrettigheter. Ingen har rett til å be dette. Bare statsadvokatene kan spørre om dette.

Det er ikke mulig. Bankinformasjon og hva har du betalt er personvernrettigheter. Ingen har rett til å be dette. Bare statsadvokatene kan spørre om dette.
Hvis du holder deg til dette, så får du ikke pakken din, det er iallefall helt sikkert.

• Liker
Reaksjoner: Mr Davis
Dette er ikkje eit problem for oss som er ærlige og redelige.

At det er kjedelig for dei som mva-svindlar, det kan eg skjønne. Men det skulle faen me berre mangla!!! Jævla snyltara...!

Er det mulig å åpne millioner pakker, og sjekk, og estimer prisene for innholdet?

Og hva skjer i saken de ødelegger innholdet?

Hva som skjer om de ødelegger innholdet?
Enkelt; Ingen ting. Du får melding om at "de aldri ødelegger innholdet. det må ha vært slik".

Min far mottok et bilspeil som helt tydelig var skåret i stykker av en uforsiktig kniv. Ingen erstatning, ingen unnskyldning, kun en regning med gebyr og toll. Takk for den!

8

Blir det regjeringsskifte til høsten er det antakeligvis slutt på hele frigrensa. Og bra er det.