Ball Watches - noen her på forumet som har?

Medlem
11. juli 2010
Sted
Oslo
Jeg har litt lyst på en klokke med tritium tubes eller annen "evigvarende" lume, og har sett litt på Ball-klokkene. Mer spesifikt Engineer Master II Chronometer, og Spacemaster. Syns de ser ganske tøffe ut. Noen her som har en Ball-klokke og har lyst til å bidra til kjøpslysten min med noen bilder? Spesielt interessert i lume shots ;)

Prisene på Ball-klokker er vel ikke så halvgale heller, så vidt jeg forstår.

Først og fremst har alle vi alle våre egne ”grailer” vi strekker oss etter her på asylet. Jeg har og har vært innom alt fra Omega, Rolex, Panerai og en haug med seikoer.

Av en eller annen grunn fikk jeg ikke forkjærlighet for et klokkemerke før jeg ble introdusert for merket Ball. Det var av et medlem på tz som kaller seg time2watch. Jeg kjøpte først en Seiko SBBN015. Så gikk han til anskaffelse av en Ball Spacemaster som han ville at jeg måtte se. Da jeg så klokken var jeg fortapt.. Dette var nå pekt ut som min Ball grail!
(Han har forøvrig en egen nettside: www.time2watch.net )

Jeg har i mellomtiden prøvd ut forskjellige Ball klokker, men har hele tiden ønsket meg en Ball Spacemaster. Nå er jakten over. Klokken er kommet i hus. Her har du noen bilder. Håper det kan øke kjøpelysten:

IMG_2422.jpg

IMG_2436.jpg

IMG_2439.jpg

IMG_2440.jpg

(sneket meg med som linselus:))
IMG_2450.jpg

IMG_2466.jpg

IMG_2454.jpg

Kjøpsutløsende krefter i disse bildene - du kunne sikkert solgt dem til Ball for en liten formue eller to.

Flott klokke bla-bla-bla osv, men nå må jeg løpe for jeg skal sjekke üt Ball på nettet :D

SYKT kul lume! :D Merker jeg må ha en Ball, kun på grunn av lumen :)

Hva ga du for den der?

Jeg hadde kjøpt en Ball på stedet hvis det ikke hadde vært for kronebeskyttelsen de bruker. Desverrre ødelegger den helhetsintrykket for min del :(