Hei. Selger et ur jeg kjøpte august 2024, ifra Urmaker Christensen. Uret har følgelig fortsatt garanti.
Selges da det har blitt lite brukt. Uret fremstår også som lite brukt. Noen merker på låseklaspen til lenken. Se ellers bilder.
Uret trekker lett og går i tråd med produsenten sin angivelse. Ligger utskrift på måling av amplitude (258) og +19 sekunder i døgnet.
Teknisk data:
Urkasse 316L Ø 37mm (bærer mindre)
Safirglass
Brun skive m Super Lume C3x1
Urverk Mioyta 9039, automatisk
Gangreserve 42 timer
WR 150m
Lug 20mm
Kommer komplett med inner og ytterboks, samt garantibevis og instruksjonshefte. Foruten original "tropic reim" som medfølger, har jeg satt på en original BOR lenke (verdi 1600nok)
Nypris ifra forhandler er 8.290.
Ønsker kr 6.000. Foretrekker F2F Asker/Oslo men kan også sende uret som Norgespakke.
Fin lume!
"Full pakke"
Ikke lett å få tatt bilde, men noen merker på låseklaspen.
Selges da det har blitt lite brukt. Uret fremstår også som lite brukt. Noen merker på låseklaspen til lenken. Se ellers bilder.
Uret trekker lett og går i tråd med produsenten sin angivelse. Ligger utskrift på måling av amplitude (258) og +19 sekunder i døgnet.
Teknisk data:
Urkasse 316L Ø 37mm (bærer mindre)
Safirglass
Brun skive m Super Lume C3x1
Urverk Mioyta 9039, automatisk
Gangreserve 42 timer
WR 150m
Lug 20mm
Kommer komplett med inner og ytterboks, samt garantibevis og instruksjonshefte. Foruten original "tropic reim" som medfølger, har jeg satt på en original BOR lenke (verdi 1600nok)
Nypris ifra forhandler er 8.290.
Ønsker kr 6.000. Foretrekker F2F Asker/Oslo men kan også sende uret som Norgespakke.
Fin lume!
"Full pakke"
Ikke lett å få tatt bilde, men noen merker på låseklaspen.
Redigert: