BARE EN? GMT VS SEA DWELLER

Medlem
26. jan. 2009
Sted
Ålesund
Heihei folkens.

Vurderer å selge en av klokkene mine da jeg ønsker en mer "pen" klokke i tillegg til en av disse. Men det store spørsmålet er hvilken av disse er mest verdt å beholde?

Sea dwelleren er kanskje den peneste, og mest ettertraktede, mens GMT er den mest røffe og kanskje den som passer best som en bruksklokke ved siden av en "pen" klokke som evt 16613?

Hva tenker dere?

Lett - jeg ville beholdt begge, og i tillegg kjøpt en 16613 ;)
Men om du ønsker å selge en av dem ville jeg solgt gmt-en. Synes SD-en er vel så anvendelig som GMT-en, foruten mulighet for to tidssoner.

Lett - jeg ville beholdt begge, og i tillegg kjøpt en 16613 ;)
Men om du ønsker å selge en av dem ville jeg solgt gmt-en. Synes SD-en er vel så anvendelig som GMT-en, foruten mulighet for to tidssoner.

Hehe, godt tips :)

Kan hende dette blir utfallet. Føler bare at de er litt for like hverandre...

Min stemme går til GMT.

Perfekt allrounder som med sine utskiftbare bezeler går til absolutt alt IMO!

Kjøp deg en ordbok "Rolex for dummies" :D

Den kan jeg utenat ;)

Jeg forstår fortsatt ikke spørsmålet... Mener du at man skal velge mellom en SD og en GMT??? Dersom du har kikket litt i den ordboken vil du se at dette ikke er en relevant problemstilling. Den er sågar forbudt!

Den kan jeg utenat ;)

Jeg forstår fortsatt ikke spørsmålet... Mener du at man skal velge mellom en SD og en GMT??? Dersom du har kikket litt i den ordboken vil du se at dette ikke er en relevant problemstilling. Den er sågar forbudt!

Hehe, godt poeng :cool:

Ny eller gammel GMT? Behold alltid den eldste Rolexen, den nyeste blir lettere å kjøpe igjen.

Ikke lett å bli klok på dere. Er vel 50% fordeling. Hmm, jaja, får vel følge magen da om den bestemmer seg til slutt:)

Takk for alle innspill:)