Jeg tipper de fortsetter på BaselNoen som tipper at dette er siste året til Rolex/Tudor på BaselWorld?
Jeg tipper de fortsetter på BaselNoen som tipper at dette er siste året til Rolex/Tudor på BaselWorld?
Det tror jeg også, men inntrykket mitt er at Rolex tenker langsiktig, og at de ønsker at Basel messen skal bestå.Hvis det er noen som vil kunne klare seg uten Basel så er det jo Rolex.
Hvis Rolex oppdaterer SubC med nytt urverk eller ny utforming på kasse, som foreslått i denne tråden, blir det da nye refnummer?
Hva vil i så fall skje med ur som er i bestilling hos AD? Har akkurat lagt inn bestilling på en 116610LN, med lang ventetid så klart. Er det vanligvis en "overgangsfase" hvor begge modeller selges?
Hmm, er det jeg som har drømt noe nå?
Mente å huske at det var innbakt i det rundskrivet som ble lekket der det var nevnt at alle salg skal gå over disk og plasten skal fjernes. Sikkert jeg som tar feil
Litt artig at Bjerke ikke selger til investorer, men i et intervju med Bjerke selv, så sa han vel noe sånn som at dette er en fin investering (husker ikke hvilken klokke det var)........
En mulig forklaring, som kun er egen spekulasjon; hvis en oppdatering skulle skje og dagens modell nærmest forsvinner over natten, som @Ph34r skriver, kan ikke det forklare at produksjonen avtar og man derfor forsøker å selge ut "lageret" før ny modell lanseres og at dette forklarer den begrensede tilgangen verden over?
En mulig forklaring, som kun er egen spekulasjon; hvis en oppdatering skulle skje og dagens modell nærmest forsvinner over natten, som @Ph34r skriver, kan ikke det forklare at produksjonen avtar og man derfor forsøker å selge ut "lageret" før ny modell lanseres og at dette forklarer den begrensede tilgangen verden over?
Hvis de har et lite lager, hvorfor skulle de produsere mindre?