Basel-teaser på Rolex.com

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Rolex.com erter entusiastene med en flash som ikke akkurat helt avslører hva de lanserer på Basel. Kikk og gjett. Man kan forsøke å belyse det dunkle bildet gjennom å samle noen lyspunkter som svømmer rundt :roll:

42mm Sea-Dweller med kjeramisk bezel ser ut til å være en populær gjetning på TZ, jeg er helt blank :)

Kom igjen, a'! Her sitter jeg og leser side opp og side ned om PAMer som ser så godt som helt like ut ;) Da er det minste dere kan gjøre å bry dere litt :mrgreen:

Sea-Dweller med keramisk bezel virker jo fornuftig.

Tror Sea-Dwelleren før eller siden vil differensieres mer fra Submarineren enn hva som er tilfellet idag.

Anders skrev:
Kom igjen, a'! Her sitter jeg og leser side opp og side ned om PAMer som ser så godt som helt like ut ;) Da er det minste dere kan gjøre å bry dere litt :mrgreen:

OK, bryr meg litt :D :D :D
Har faktisk en SD fra '84.......mer p.g.a. affeksjonsverdien (gave) enn av annet.

Det kommer til å bli ytterst spennende. Jeg tror også at Sub'n og SD kommer til å differensieres mer enn hva som nå er tilfelle.

Kommer vi til å se Sub'n med keramisk bezel og polert midtsenterlenke?
Vil SD'n bli forstørret til 42mm ?
Kommer Rolex til å lansere en ny lenketeknologi ?
Vil de komme med en perpetual calender klokke for å feire sitt jubileum ?
Hva ligger bak "gardinen" på hjemmesiden?
Vil de nye modellene være langt utenfor vår (ihvertfall min) rekkevidde når det pris ?

Jeg gleder meg veldig til BASEL'08 :)

Her er de første offisielle bildene av Deap Sea Sea Dweller. Ganske pen - etter min mening kanskje en av de aller peneste av alle Rolex…

deepsea1.jpg

deepsea2.jpg

deepsea3.jpg