Tror ikke Seiko 5 var første klokke med worldtimer komplikasjon
Men det VAR litt morsomt!
Flott avledningsmanøver!
Bruker Rolex å vise frem sine nyheter i starten eller mot slutten av messen?
De pleier å være på plass i montrene når messen åpner, så 8. mars er nok bloggene fulle av bilder
De sa forresten på Bjerke at Daytonaen har vært produsert i 50år, i år.
Tør vi å håpe på en jubileumsmodell?
Jeg er redd jeg kommer til å ryke på jeg også...Å hjelpe meg og kontoen min hvis det skulle skje.:evil:
Er så klar for en Daytona nå at jeg holder på å sprekke.
50 års jubileet til Daytona ja.. trodde da virkelig jeg hadde lest et eller annet sted at det var neste år?
Trodde 50 års jubilemuet for Daytona var i fjor jeg, og Rolex kom jo ut med en helt ny versjon av Daytona. Rigtignok i helgull. I år kommer den nok i TT, og 2013 i stainless. Om vi skal følge statistikk, heh..
+1 står iallefall 1961 på wikipedia.
Since a couple of hours Rolex has updated their website with a teaser of their Sky Dweller news for BaselWorld 2012. Their new Über GMT/Explorer model is named the Sky Dweller, logically in a bigger 44cm ( ex yacht master II diameter) and ‘maybe’ even with a moonphase / calendar Soon we know!
Så snart ja! Da er det jo bare å glede seg
De sa forresten på Bjerke at Daytonaen har vært produsert i 50år, i år.
Tør vi å håpe på en jubileumsmodell?
Det er mange forskjellige kilder, som oppgir forskjellige år. Wikipedia oppgir 1961, mens hodinkee oppgir at pre-daytona ble produsert fra 1962, samt at klokkene ikke fikk "Daytona" på skiven før i 1964. Tachymeteret kom visstnok i 1963. Så... Da kan vi jo feire 50-års jubileet i 3-4 år til ende
Og slik fortsetter mystikken rundt Rolex