Det er faktisk en ørliten sjans for at jeg har tid og grunn til å dra. Andre helga i mars, sant?
Det er fra 8.mars til 15 Har tenkt å dra i flere år nå, men har liksom aldri blitt noe av. Men i år SKAL jeg!
+1Noen andre enn meg som har tenkt seg på Baselworld 2012?
Jeg ble informert om at Basel World er så som så hvis du ikke har invitasjon fra noen. Uten invitasjon får du bare gå i gangene og kikke inn, men jeg er usikker på om dette gjelder alle stands. Bare til info
Jeg ble informert om at Basel World er så som så hvis du ikke har invitasjon fra noen. Uten invitasjon får du bare gå i gangene og kikke inn, men jeg er usikker på om dette gjelder alle stands. Bare til info
Jeg har ikke vært på Basel selv, men har prata litt med Knut (Lervik) om akkurat det der med invitasjoner. En god del stands er åpne for alle, men ikke typiske store merker, som Rolex, Omega, PP, etc. Det eneste en invitasjon vil hjelpe deg med på disse stands, er å få deg innenfor dørene. Der inne får du ikke sett noe, som du ikke får sett på utsiden. Det er heller tvilsomt om du får prøvd noen klokker på armen, da representantene har det altfor travelt med kundemøter (de store AD'ene) til å snakke med deg.
Det har derfor lite for seg å forsøke å skaffe seg invitasjoner, om man ikke absolutt MÅ ha kanapéer og champagne på bestemte stands da
Det har derfor lite for seg å forsøke å skaffe seg invitasjoner, om man ikke absolutt MÅ ha kanapéer og champagne på bestemte stands da