Baselworld 2012

Det er faktisk en ørliten sjans for at jeg har tid og grunn til å dra. Andre helga i mars, sant?

Det er fra 8.mars til 15:) Har tenkt å dra i flere år nå, men har liksom aldri blitt noe av. Men i år SKAL jeg!

Høres lurt ut. Slike digre messer er gøy, i hvertfall dersom det er noen en virkelig er interessert i. Har du vært på liknende tidligere?

For min del ville det nok blitt å kominert Baselworld med noen dager på brett i alpene.

Jeg ble informert om at Basel World er så som så hvis du ikke har invitasjon fra noen. Uten invitasjon får du bare gå i gangene og kikke inn, men jeg er usikker på om dette gjelder alle stands. Bare til info ;)

Noen andre enn meg som har tenkt seg på Baselworld 2012?
+1:D

Jeg ble informert om at Basel World er så som så hvis du ikke har invitasjon fra noen. Uten invitasjon får du bare gå i gangene og kikke inn, men jeg er usikker på om dette gjelder alle stands. Bare til info ;)

Fant følgende på nettsidene deres. 60CHF pr.dag.
http://www.baselworld.com/en-US/For-Visitors/Price-And-Tickets_Version2_Group-Reservation.aspx

Ser ut som pay 4 play der hvertfall.:cool:

Jeg har ikke vært på Basel selv, men har prata litt med Knut (Lervik) om akkurat det der med invitasjoner. En god del stands er åpne for alle, men ikke typiske store merker, som Rolex, Omega, PP, etc. Det eneste en invitasjon vil hjelpe deg med på disse stands, er å få deg innenfor dørene. Der inne får du ikke sett noe, som du ikke får sett på utsiden. Det er heller tvilsomt om du får prøvd noen klokker på armen, da representantene har det altfor travelt med kundemøter (de store AD'ene) til å snakke med deg.

Det har derfor lite for seg å forsøke å skaffe seg invitasjoner, om man ikke absolutt MÅ ha kanapéer og champagne på bestemte stands da ;)

Jeg har ikke vært på Basel selv, men har prata litt med Knut (Lervik) om akkurat det der med invitasjoner. En god del stands er åpne for alle, men ikke typiske store merker, som Rolex, Omega, PP, etc. Det eneste en invitasjon vil hjelpe deg med på disse stands, er å få deg innenfor dørene. Der inne får du ikke sett noe, som du ikke får sett på utsiden. Det er heller tvilsomt om du får prøvd noen klokker på armen, da representantene har det altfor travelt med kundemøter (de store AD'ene) til å snakke med deg.

Det har derfor lite for seg å forsøke å skaffe seg invitasjoner, om man ikke absolutt MÅ ha kanapéer og champagne på bestemte stands da ;)

Ai ai, høres ikke mye kjekt ut å stå på utsiden :O Men tar nokk turen over fordetom :)

Dette høres ut som en fin-fin tur.
La oss si at det drar ti personer fra forumet og hver person gjør en innsats mot "sin" AD i forhold til invitasjoner. Forhandlerne får sikkert bestemme om de vil ta med noen "selgere", og kjenner jeg dem rett drar de stort sett alene - det blir for dyrt med selgere på tur, må vite.
Såpass kan de sikkert ordne for trofaste kunder.

Ellers får jeg ta med IWC paraply, lue, signert bok og bilde av meg og Kurt Klaus - det må vel holde til en champagneskvett og en kvart brødblings. Han derre nordlige hemisphere-sjefen kan umulig ha glemt kvelden hos Alf Lie AS. Jeg husker den rimelig godt ;)

Seriøst, dette hadde vært artig. Tror byens hoteller blir rimelig raskt fullbooket, så her gjelder det å skynde på. Tenk bare på hvilket utrolig GTG vi kunne hatt på kvelden(e) der nede.

Såklart vi må ha det!! Handler ikke du hos Knut for å få kake a? Vi bryr da oss fint lite om klokkene i seg selv ;)

Husker jeg riktig har jeg en åpen invitasjon fra i fjor. Gjennom min svoger som hvert år får en invitasjon fra swatch group.

Hadde vært gøy å ta turen, vi får se hvor mye fri jeg kan ta fra skolen.