Helt strøken B&M Riviera 8724 selges. Uret ble tatt ut så sent som i september i år. Dessverre taper dette uret litt for ofte i konkurranse med andre smykker i klokkeboksen, og jeg ser ingen annen utvei en å lete etter en ny og samvittighetsfull eier til det. På bildene ser det ut som om bezelen er slitt; det er den ikke (kun kameraet/blitzen som har laget denne "effekten". Uret er som sagt strøkent)
B&M Riviera er et, etter min mening, meget smakfullt designet ur, og fremstår med høy finish. Kombinasjonen, hvit skive, chronograph og tachymeter gjør seg meget godt sammen med den 12-kantede unidirectionale dykkerbezelen. Jeg har fått mange positive kommentarer om den og den gjør seg godt på armen.
Når jeg nå velger å selge den, er det for å realisere et annet (dyrere) prosjekt, og da må det nødvendigvis komme inn noen penger også.
Her er litt informasjon om den aktuelle modellen.
• Automatic Movement ETA Valjoux 7750
• Polished with Brushed Steel Case & Bracelet
• Scratch Resistant Sapphire Crystal
• 200 Meters water resistant
• 43mm diameter
• Deployment Buckle
• Unidirectional Rotating Bezel
• Screw Down Crown & Case Back
Jeg tenker meg en pris på 9.900,- for denne. Alternativt noe morsomt i bytte.
Bildene under er av den aktuelle klokken
Uret leveres med ytter- og innerboks samt instruksjonsbok, men ikke sertifikat.
Vedlagt finner du en Youtubevideo som viser klokken (dette er ikke den aktuelle klokken):
Baume & Mercier Riviera Automatic Chronograph Steel MOA08724 - YouTube
B&M Riviera er et, etter min mening, meget smakfullt designet ur, og fremstår med høy finish. Kombinasjonen, hvit skive, chronograph og tachymeter gjør seg meget godt sammen med den 12-kantede unidirectionale dykkerbezelen. Jeg har fått mange positive kommentarer om den og den gjør seg godt på armen.
Når jeg nå velger å selge den, er det for å realisere et annet (dyrere) prosjekt, og da må det nødvendigvis komme inn noen penger også.
Her er litt informasjon om den aktuelle modellen.
• Automatic Movement ETA Valjoux 7750
• Polished with Brushed Steel Case & Bracelet
• Scratch Resistant Sapphire Crystal
• 200 Meters water resistant
• 43mm diameter
• Deployment Buckle
• Unidirectional Rotating Bezel
• Screw Down Crown & Case Back
Jeg tenker meg en pris på 9.900,- for denne. Alternativt noe morsomt i bytte.
Bildene under er av den aktuelle klokken
Uret leveres med ytter- og innerboks samt instruksjonsbok, men ikke sertifikat.
Vedlagt finner du en Youtubevideo som viser klokken (dette er ikke den aktuelle klokken):
Baume & Mercier Riviera Automatic Chronograph Steel MOA08724 - YouTube
Redigert: