Solgt BB58 Navy Blue

Medlem
2. sep. 2018
Sted
Oslo
NY PRIS: 32000 inkl EON

Tudor BB58 Navy Blue med orginal skinnreim og Vanguard Gummireim M79030B-0002

Klokken trenger vel ingen introduksjon, dette er den flotte 39mm versjonen av Black bay serien. Nydelig proposjoner.

Fantastisk klokke

Kjøpt av meg for å teste Tudor Submariner lenke, dette passet utmerket, anbefaler den komboen Lenke medfølger ikke :)

2442567B-DECC-40CC-84E3-F23A64108F7F.jpeg

70C467FC-13F0-4161-962E-A789B3F4EB65.jpeg

TILSTAND

Klokken er pent behandlet. Klokken er kjøpt hos Gotland UR Preowned, men klokken var ubrukt når jeg mottok denne i Juli. Garantikort Desember 2020 og mva papirer medfølger. Komplett i eske

Noe hairlines finnes, men det er ganske minimalt, ingen dype hakk eller riper. Det er litt småriper bak på lugs og på innsiden av lugs etter reim bytte da den Vanguard reimen var tight å få på. Ellers ganske strøken. Jeg vil påstå den er 99%

INFORMASJON

A Week On The Wrist: The Tudor Black Bay Fifty-Eight

Blue Skies and Blue Dials – The Tudor Black Bay 58 Navy Blue

https://revolutionwatch.com/blue-skies-and-blue-dials-the-tudor-black-bay-58-navy-blue/

https://www.ablogtowatch.com/tudor-unveils-new-black-bay-fifty-eight-navy-blue-diver/

Tudor ble startet i 1926 av Hans Wilsdorf, da hadde han allerede i noen år vurdert idéen om å lage et ur som deres agenter kunne selge som hadde en rimeligere pris enn Rolex-urene, men man skulle allikevel ha de samme standardene som Rolex var kjent for og dette ble da «the Tudor Watch Company». Tudor etablerte seg raskt som en kjent merkevare i bransjen og separerte seg fra «merket med kronen». I dag er de kjent for å være en svært innovativ og interessant urprodusent, som i 2015 lanserte sitt første in-house verk.

NITTY GRITTY

tudor-icon-36px-case.0ba60985.svg

• Case

39 mm steel case with polished and satin finish
tudor-icon-36px-waterproof.2dde2031.svg

• Waterproofness
    Waterproof to 200 m (660 ft)
tudor-icon-36px-bezel.5fdefbab.svg

• Bezel
    Unidirectional rotatable bezel in steel with 60-minute graduated disc in matt blue anodised aluminium and silver gilded markings and numerals
tudor-icon-36px-dial.07f8141f.svg

• Dial
    Blue, domed
tudor-icon-36px-crystal.c5ce236a.svg

• Crystal
    Domed sapphire crystal

• Movement

Manufacture Calibre MT5402 (COSC)

Self-winding mechanical movement with bidirectional rotor system
power-reserve.61d3ddb7.svg

• Power Reserve
    Power reserve of approximately 70 hours
tudor-icon-36px-crown.72b95b1b.svg

• Winding Crown
    Steel screw-down winding crown, with the TUDOR rose in relief, with circular satin-brushed steel winding crown tube

OPPGJØR

Trygt kjøp, over 60 gode referanser i referansegruppen på Klokkeriet på FB Vipps er foretrukket ved penger min vei. EON eller f2f i ski/oslo området.

30F6C0A5-3105-459F-A487-A769169C6D77.jpeg

Redigert: