Bedre enn dette blir det ikke!

Medlem
11. des. 2010
Sted
Oslo
Synes jeg må gjøre dere oppmerksom på denne nettsiden. Dette må være det ypperste av urmakerkunst. Patek ser ut som grovarbeid i sammenligning.
Hvis noen av dere er millionærer og er interessert så er det nok 2-3 års ventetid og prisen er vel ca. 300-400 tusen.
Faktisk tror jeg dette ville vært en investering. Mannen lager ikke mange klokker om året og kommer ikke til å leve evig.
Sikle, sikle......

Flotte greier :)

Men, 2-3 års ventetid? Kan kjøpe mange gøyale klokker som man ikke trenger å vente så lenge på :p

Spøk til side; noen som vet om det er noe slektskap med Jean- Frédéric Dufour?

Tviler på noe slektskap mellom de to. Dufour er vel et ganske vanlig fransk navn.
Jeg hadde forresten gjerne ventet 2-3 år på den klokka. ;)

Tviler på noe slektskap mellom de to. Dufour er vel et ganske vanlig fransk navn.
Jeg hadde forresten gjerne ventet 2-3 år på den klokka. ;)

Jeg har ikke så stor kjennskap til franske navn, det var mer det at begge var involverte i klokkebransjen ;)

Tålmodighet er en dyd jeg ikke kjenner til :p

Jeg har ikke så stor kjennskap til franske navn, det var mer det at begge var involverte i klokkebransjen ;)

Tålmodighet er en dyd jeg ikke kjenner til :p

Apropo, lovte ikke du en unboxing i slutten av uken som gikk?

Apropo, lovte ikke du en unboxing i slutten av uken som gikk?

Jo, men tålmodigheten min er satt på en prøve; klokken kommer ikke før i slutten av kommende uke :(

Edit: Da er ankomsten bekreftet :) Unboxing på førstkommende fredag!

Wow, her er det virkelig noen som har tatt "det gode er det bestes fiende" bokstavlig talt ja. Fantastisk!

Leste på WUS at det var en som meldte sin interesse for de, koste hva det koste vil. Han ble verken satt på liste eller fikk muligheten til å kjøpe. Tror etterspørselen er såppas stor at det ville vært umulig å produsere til alle som ville kjøpe, ved mindre han vil lage simplicity til han pensjonerer seg.

Han har sluttet å lage Simplicity. Han er i ferd med å lage en ny modell, uten at han sier noe mer om hva det er.