Bedre sent enn aldri!?

Medlem
23. aug. 2011
Sted
Hedmark
Beklager men dette er egentlig en uekte unboxing, da klokken på det tidspunktet da bildene ble tatt allerede hadde sittet på armen i over ett døgn. ;)
Grunnen til det er at dette sammenfalt med en annen unboxing som krevde min oppmerksomhet, nemlig nedkomst av datter nr to. :)
Midt oppe i alt dette ble denne handelen til og en stor takk til selger som generøst satte seg i bilen og fraktet denne oppover slik at vi møttes nesten på halvveien. :)
Bildene bærer preg av hastverk og inkompetanse på fagfeltet foto.

null_zps12be21ce.jpg

null_zps4d9aaa93.jpg

null_zpsde98e214.jpg

null_zps451199ef.jpg

Jeg har i lengre tid, i hvertfall i hele vinter og vår, snust på Panerai og kjent at det må jeg etterhvert ha. Jeg har egentlig siktet meg inn på en 005, som var mest oppnåelig. Men plutselig så, søren heller, bestemte jeg at jeg tar et steg opp. Så her er den, dette kommer jeg ikke til angre!
Det er et komplekst virvar av modeller men jeg regner med at mange av dere identifiserer denne?
Takk for oppmerksomheten.

Velkommen til Paneraiklubben, og gratulerer med datter!

Meget pen klokke det der (kanskje undøvendig å nevne at jeg har den samme hø hø)
:cool:

Gratulerer med en lekker Pam og med datteren. :D Håper alt står bra til med både mor og barn. :cool:

Gratulerer masse med datter og en kjempeflott Panerai, det at disse to sammenfalt må jo gjøre denne til en keeper med stor K! :)