Begir jeg meg ut på (Franken) tynn is, evt får jeg tilgivelse ?

Medlem
20. juli 2011
Sted
Bærum
I kampen for å få beholde min 114060 fra kona har jeg gått med på å gi henne det uret hun ønsker seg, problemet er at det finnes ikke, jeg trodde jeg hadde klart å overtale henne til en Black Bay, joda, hun synes uret var supert, men det manglet jo dato ! ( det rare er at hun klarer seg godt med å knabbe min no-date sub).
Så da har jeg løsningen: kjøpe en Tudor snowflake ( her på TS ) evt. En 79090 eller annen sub og sette på en rød bezel insert type coca cola. Er jeg på tynn is med fare for å bli bannlyst, jeg vil nødig legge meg ut med mine TS venner. Kona blir nok happy men jeg kan ikke leve med "franken" stempel hvis det går i den retning.

Det hadde jeg ikke tenkt på et sekund. Syns dette franken aspektet fra noen er litt vel drøyt og kan være noe tatt ut av proposjoner. En annen bezel insert må jo være lov. Hvis det hadde vært noe som kunne blidgjøre kona og hennes syn på din klokke interesse, Go for it. :D

Jeg har jo faktisk sett resultatet av dette...eh tyveriet, og skjønte at klokken (rolex altså) ikke nødvendigvis oppfattes som din, ergo har du min fulle støtte til å vekke selveste frankenstein til live... ;)