- Medlem
- 16. april 2013
Hej,
Ska sälja min gröna Bell & Ross, klockan är svensksåld okt 2010 och fullset dvs alla boxar papper cert verktyg osv finns med.
Klockan kommer med dom två banden som ingår vid nyköp dvs ett grönt gummiband och ett grönt velcro (OBS originalvelcrot är långt för att ha utanpå jackan)
Sedan förljer det med ytterligare 2 st original B&R band
Ett svart velcro i normal storlek
Ett brunt 'Heritage' band med svart text på och original B&R spänne detta hör egentligen hör till Heritage klockan (ligger på ca 200EUR med spänne)
Samt två st aftermarketband
Ett grönt velcro i normal storlek
Ett svart hajskinnsband som jag fått av Max -köpt på BandRbands.com
Lite info:
Modellnamn: Military Ceramic
Tillverkare: Bell & Ross
Referens: BR03-92
Årsmodell: 2010
Urverk: ETA
WR: 100m
Storlek: 42mmx42mm
Bilder på klockan med lite olika band (alla följer med)
Pris 18 000 SEK
Jag finns i Sthlm för f2f affär eller så gör vi upp om annan frakt och jag har mängder av referenser på på KS och TTT (Svenska klockforum) som både köpare och säljare, kolla gärna....
PMa eller maila mig på:
martinthore (at) hotmail (dot) com
Ska sälja min gröna Bell & Ross, klockan är svensksåld okt 2010 och fullset dvs alla boxar papper cert verktyg osv finns med.
Klockan kommer med dom två banden som ingår vid nyköp dvs ett grönt gummiband och ett grönt velcro (OBS originalvelcrot är långt för att ha utanpå jackan)
Sedan förljer det med ytterligare 2 st original B&R band
Ett svart velcro i normal storlek
Ett brunt 'Heritage' band med svart text på och original B&R spänne detta hör egentligen hör till Heritage klockan (ligger på ca 200EUR med spänne)
Samt två st aftermarketband
Ett grönt velcro i normal storlek
Ett svart hajskinnsband som jag fått av Max -köpt på BandRbands.com
Lite info:
Modellnamn: Military Ceramic
Tillverkare: Bell & Ross
Referens: BR03-92
Årsmodell: 2010
Urverk: ETA
WR: 100m
Storlek: 42mmx42mm
Bilder på klockan med lite olika band (alla följer med)
Pris 18 000 SEK
Jag finns i Sthlm för f2f affär eller så gör vi upp om annan frakt och jag har mängder av referenser på på KS och TTT (Svenska klockforum) som både köpare och säljare, kolla gärna....
PMa eller maila mig på:
martinthore (at) hotmail (dot) com