Beste land/by for kjøp av PO 45,5mm?

Medlem
27. des. 2009
Hei dere

Jeg har endelig bestemt meg for hvilken sommerklokke jeg skal ha. En Planet Ocean 45,5 mm med sort bezelring og røde tall. Virker å være en klokke man vanskelig bommer med da man i ettertid både kan kjøpe separat urskive og bezelring i andre farger. Smart:)

Uansett. Mitt spørsmål til dere er som følger:
Da jeg i sommer skal på ferie til Amsterdam, Brüssel, Paris, Nice, Monaco, Genova, Milano, Venezia, Wien, Praha og Berlin. Hvor bør jeg anskaffe min nye sommerklokke mtp. prisen...?

Takk!

Hei dere

Jeg har endelig bestemt meg for hvilken sommerklokke jeg skal ha. En Planet Ocean 45,5 mm med sort bezelring og røde tall. Virker å være en klokke man vanskelig bommer med da man i ettertid både kan kjøpe separat urskive og bezelring i andre farger. Smart:)

Uansett. Mitt spørsmål til dere er som følger:
Da jeg i sommer skal på ferie til Amsterdam, Brüssel, Paris, Nice, Monaco, Genova, Milano, Venezia, Wien, Praha og Berlin. Hvor bør jeg anskaffe min nye sommerklokke mtp. prisen...?

Takk!

Liker tanken på å legge opp reisemål etter hvor man best kan få kjøpt en klokke :D

tror du kan avskrive praha, da jeg sjekket priser da jeg var der for 2 måneder siden. Mer eller mindre samme pris som i norge, minus VAT da.

Liker tanken på å legge opp reisemål etter hvor man best kan få kjøpt en klokke :D

Danmark har butikkpris på PO Big Size er 22.800 DK men du får prutet til 20'Dk og kanskje mer.
Til sammenligning koster den nå 20K i Singapore, så forskjellen er liten eller ingen.