Skal for første gang prøve å laste opp bilder via Photobucket... Klarte jeg det?
L Lilledrue Medlem 30. juli 2010 Innlegg 6 31. juli 2010 #1 Skal for første gang prøve å laste opp bilder via Photobucket... Klarte jeg det?
PerØ Medlem 11. jan. 2010 Innlegg 1.301 Sted Stavanger 31. juli 2010 #3 Mathfjeld skrev: Opplastingen gikk fint, men klokken din trenger litt kjærlighet. Klikk for å utvide... Her er det bevis på kjærlighet i massevis. Patos heter det Nydelig ur Lilledrue!
Mathfjeld skrev: Opplastingen gikk fint, men klokken din trenger litt kjærlighet. Klikk for å utvide... Her er det bevis på kjærlighet i massevis. Patos heter det Nydelig ur Lilledrue!
Stipey Medlem 30. mai 2009 Innlegg 1.275 Sted Stavanger 1. aug. 2010 #4 Lever uret inn og få en pris på reperasjon. Alternativet er å sende den til omega i sveits for full restaurasjon... Du får nok uten tvil solgt det til noen her på tidssonen dersom du ikke vil fikse det opp selv...
Lever uret inn og få en pris på reperasjon. Alternativet er å sende den til omega i sveits for full restaurasjon... Du får nok uten tvil solgt det til noen her på tidssonen dersom du ikke vil fikse det opp selv...
L Lilledrue Medlem 30. juli 2010 Innlegg 6 3. aug. 2010 #5 Takker masse... Brukte uret i Danmark i noen dager nå... Og det er jo fint da. Får se om jeg skraper sammen noen kroner og sender det på tur Skal det fikses fra min side blir det ikke annet en Sveitz. Full pakke mao. Får se...skatten tok meg litt i år...lol Kos dere masse det er fortsatt sommer
Takker masse... Brukte uret i Danmark i noen dager nå... Og det er jo fint da. Får se om jeg skraper sammen noen kroner og sender det på tur Skal det fikses fra min side blir det ikke annet en Sveitz. Full pakke mao. Får se...skatten tok meg litt i år...lol Kos dere masse det er fortsatt sommer
L Lilledrue Medlem 30. juli 2010 Innlegg 6 8. juni 2011 #6 Da selger jeg den Da selger jeg klokken min. Ser at jeg ikke tar meg råd til å fikse den opp slik den burde. Tar imot bud, og kom gjerne til Drammen så skal dere få se
Da selger jeg den Da selger jeg klokken min. Ser at jeg ikke tar meg råd til å fikse den opp slik den burde. Tar imot bud, og kom gjerne til Drammen så skal dere få se