Bilder stjålet på nett....

Er det denne?

rolex_explorer_ii_white_dial_on_nato.jpg

Si fra om du finner fine "vintage" perlon remmer. Har lyst på en til IWC´n min.

Har registrert at flere av disse replicasidene bruker både mine og andres bilder fra diverse klokkeforum. Vet ikke om det er så mye å gjøre med det, men det er jo litt kjipt å bli ufrivillig ambassadør for kjeltringer.

Si fra om du finner fine "vintage" perlon remmer. Har lyst på en til IWC´n min.

Er ikke det bare og kjøpe en ny og "vintage" den litt selv:p Ser det faktisk er
ganske få som tilbyr disse reimene. Før var det en reimtype jeg mest forbandt
med gamle menn, nå syntes jeg de er veldig kule.(Begynner og bli gammel?)

@JoLu: Jævlig trist at bildene dine blir misbrukt på denne måten, men det er vel
som du sier. Det er ikke mye man kan få gjort:mad:

Ser det faktisk er ganske få som tilbyr disse reimene. Før var det en reimtype jeg mest forbandt med gamle menn, nå syntes jeg de er veldig kule.(Begynner og bli gammel?)

Kjærligheten til komfort og praktiske løsninger kommer med alderen, det er helt riktig. :p

Yellys Watch Corner og RLTWatches selger perlon i forskjellige bredder og farger, Squinky på TZ tilbyr en NATO-versjon. Svarte tror jeg man får kjøpt overalt her hjemme. Skulle det ikke være tilfellet kan de skaffes fra mitt lokale Brillehjørne for en hundrelapp.

Dumt at bildene blir misbrukt, ja...

Men... Fra annonsen:

"There is selling a very nice Sapphire fake Rolex white dial explorer II ref. 1657O with N serial number in excellent condition... Guarantee 100% authentic & original Rolex Explorer II".

Hæh?

Dumt at bildene blir misbrukt, ja...

Men... Fra annonsen:

"There is selling a very nice Sapphire fake Rolex white dial explorer II ref. 1657O with N serial number in excellent condition... Guarantee 100% authentic & original Rolex Explorer II".

Hæh?

Skjønner ikke en dritt av den siden selv, først skal han selge en 100% ekte falsk
Explorer II, så er han på utkikk etter boks og papirer på en annen?? Er dette et
forum, eller.... Hvem vet

Den förste bilden er ifra Nbtimes (Ben) i HongKong av en ekte klokke, en meget respektert vintage selger ifra vintageRolexforum og Timezone. Trist.

Samtlige bilder er av ekte klokker hentet fra andre klokkeforum. Det merkelige er at det er teksten også, bortsett fra ordet "fake" i første setning. Aner ikke hva dette er.

Aaaaaaarrrrrgghh!

Håndleddet mitt føler seg misbrukt.
Disse er vel kopiert fra TRF regner jeg med.