Jeg er veldig interessert i biler selv, sjekker bilsider og -forum hver dag. Er enig med at m5 tilbyr kanskje den beste miksen mellom daglig og sport på markedet. Absolutt en fet bil!
Noen som har vært på bilmessa enda eller? og sett på Autostradas stand? WOW sier jeg bare. F430, 599 og den nye grandsporten! Gråfargen på 430'en var faktisk helt perfekt. Med karbonbremser, derav gule bremseklosser og gule søm i hele det gråe interiøret. Den bilen var helt smashing
Forresten så var det mye annet kult på messa. 911 Turbo S cab, Veyron, Diablo SVR, 2 SLR'er, den nye m3'en, ferrarier +++ Fikk til og med lov til å sette meg inn i en MB CL 63 AMG, og den var seriøst digg! Absolutt verdt å ta turen.
Personlig er jeg veldig fan av porscher. Jaja, litt klisjé, men teknologien, ytelsen og utseende på 997 bilene er helt fantastisk. Veldig bruksbiler er de også, mange Porsche eiere kjører bilene sine hver dag.
En annen favoritt er Gallardoen. Synd det ikke er noe marked for Lambo'er her i landet, men det har blitt noen flere i de siste årene. Dessverre så synes 99% av befolkningen at de er dødsharry.
Det er som du sier Juice, umulig å velge en favoritt. Hadde det ikke stått på casha hadde jeg nok måtte prøvekjøre en god del biler før jeg hadde funnet ut hvilken eller hvilke biler jeg ville hatt.