ZELOS HELMSMAN BRONZE CASE AND DLC BEZEL WITH BROWN DIAL
Lufter tanken på salg på dette uret, kjøpt ny av meg i oktober 2014.
Utgave 07/50 da det er lykketallet mitt.
Dette er noe jeg ikke er avhengig av å selge, ser an interessen her da det er fortsatt min første nummererte klokke.
Kostet 590,- USD pluss sure "tatt på grensa penger".
Vurderer salg da den ikke er i bruk.
Kom gjerne med et beløp så kansje vi blir fornøyd
Forresten så kunne jeg også tenke meg bytte med penger din vei, legend diver feks.. Eller en klokketrekker
Tenker ca 4000,- nå 3500,- **NÅ 3295,- **
Litt www info:
43mm Diameter Case
Three different finishing used on each watch: Sandblasted, brushed and finally polished to bring out the highlights
24 Jewel Automatic Movement Miyota(owned by Citizen) 9015: Japan made and holds comparable reliability with Swiss movements.
Sapphire crystal: scratched only by diamond
Water Resistance of 100m
Internal divers bezel: compute the duration of the dive. Operated by crown at 2 o'clock
Exhibition caseback with sapphire crystal to showcase the movement and laser engraved/PVD rose gold rotor
Engraved logo as well on crown, buckle
Multi Level Dial gives it depth.
C3 Superluminova on hands and markers
Wooden gift box, leather watch roll and 3 straps included along with strap changing tool
1 Year international warranty
Lufter tanken på salg på dette uret, kjøpt ny av meg i oktober 2014.
Utgave 07/50 da det er lykketallet mitt.
Dette er noe jeg ikke er avhengig av å selge, ser an interessen her da det er fortsatt min første nummererte klokke.
Kostet 590,- USD pluss sure "tatt på grensa penger".
Vurderer salg da den ikke er i bruk.
Kom gjerne med et beløp så kansje vi blir fornøyd
Forresten så kunne jeg også tenke meg bytte med penger din vei, legend diver feks.. Eller en klokketrekker
Tenker ca 4000,- nå 3500,- **NÅ 3295,- **
Litt www info:
43mm Diameter Case
Three different finishing used on each watch: Sandblasted, brushed and finally polished to bring out the highlights
24 Jewel Automatic Movement Miyota(owned by Citizen) 9015: Japan made and holds comparable reliability with Swiss movements.
Sapphire crystal: scratched only by diamond
Water Resistance of 100m
Internal divers bezel: compute the duration of the dive. Operated by crown at 2 o'clock
Exhibition caseback with sapphire crystal to showcase the movement and laser engraved/PVD rose gold rotor
Engraved logo as well on crown, buckle
Multi Level Dial gives it depth.
C3 Superluminova on hands and markers
Wooden gift box, leather watch roll and 3 straps included along with strap changing tool
1 Year international warranty
Redigert: