Billig BP FF og Zenith el prim 18 k

Etter et lite sveip på nett kom jeg over det jeg mener må være to meget gode kjøp:
Blancpain Fifty Fathoms til 40k SEK
Zenith El Primero Rainbow 18 K til 27,5 DKK

Er man på disse trakter, så løp og kjøp :p

Ja den Blancpain'en var godt priset. Synd jeg aldri vil klare å bære en slik stekepanne.

Man kan jo tenke seg hvor mye som hadde blitt solgt av denne klokken om den var 42-43mm i diameter. Bare å se på de stratosfæriske prisene som den limiterte 40mm-utgaven selges for nå at det ville vært etterspørsel.

Mener å huske at den BP modellen kostet ca. 92000 SEK for noen år siden, så det det kan godt hende at det er listeprisen nå. Meget bra priset, ja. Og den virker faktisk mye mindre på armen enn 45mm bare så det er sagt.

Zenithen har jeg sett på, og med gunstig kronekurs er det et et meget godt kjøp IMO. Her får du vel omtrent samme gullmengde og omtrent samme urverk som i en Daytona fra 90-tallet (og dato med på kjøpet) til en brøkdel av prisen. Og mye mer eksklusiv (hvis man regner antall produsert). En vinn, vinn, vinn, vinn, vinn-stituasjon. ;)

Kan noen please kjøpe den FF'en så jeg kan kjøpe den av dere når jeg er ferdig med bacheloren min om 3 år?:rolleyes: