Billig dykker (gjerne brukt)

Medlem
28. jan. 2012
Sted
Nordfjordeid
Hei hei,

Leitar etter eit ur som tåler det meste..
* helst 30bar eller meir, men 20bar held sjølvsagt lenge.
* kvit eller svart skive, men om det er dødsfett vil andre bli vurdert.
* likar kassa på sub, men det blir nok langt ifrå noke Rolex med det første (så berre ein peikepinne altså)
* 3-4000,- ( sparar til IWC ;) )

-amumar-

monster.jpg

Har sett litt på monster, og det måtte ha blitt black monster ja - har eit par seikos fra før, så har mest lyst på noko anna.

Steinhart er blitt vurdert i det vide og det briede, og det uret der haldt eg på å legge inn bestilling på. vurderar også Ocean Black.

Billig dykker, da tenker jeg at Vostok Amphibian er verdt å ta en titt på, det er artige og solide lavbudsjettsklokker.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Har eit Vostok ur, og synest det verkar litt pinglete + eg er ikkje så begeistra for bezelen (noken som tek på seg å modde? :p)

Helson er eit godt alternativ, men kanskje litt for "røff"

Er kvalitetsfølelsen relativt lik på 007 og Monster? Har hørt Monster skal vere bra meget bra i forhald til pris. (begge ura skal inn i løpet av året)

bestilte akkurat 007 ifrå creation watches, er kanskje litt for "trigger happy" :p burde lagt meg då fruen køya..

.. men første post er framleis like aktuell :)

syns forresten Steinharts "triton" er litt stilig, nokon med meg?

Kan skrive under på at Steinhart Ocean-2 er enormt mye klokke for pengene. Anbefales :)

Kan skrive under på at Steinhart Ocean-2 er enormt mye klokke for pengene. Anbefales :)

høyres meget bra ut! er den som har flest pluss i boka så langt :)
Den Marathonen som ligg på k/s freistar også, at den er merka: "U.S Goverment" er litt tøft då ;)