Billig GMT på finn

Kan hende du må ta en service med i regnestykket (klokken er 14 år), og da er vi oppe i 28'...

Ja.. det er forsåvidt sant.... men bare for å vise hva den faktisk blir lagt ut for.... om man ser vekk i fra landegrenser...;)

Lovlig innført til norge med vekslekurs hos Dnbnor og norsk moms så blir totalprisen:

38850,-

Kan hende du må ta en service med i regnestykket (klokken er 14 år), og da er vi oppe i 28'...

Og ikke SEL, ikke superluminova, ikke "clasp" på lenkelåsen. Synes prisen er OK i grunn, ferdig prutet og priset for et raskt salg.

Sendte en en epost til selgeren og fikk dette svaret:

Klokken har ingen loggført servicehistorikk så vidt jeg vet. De første årene jeg hadde den så var den inne hos urmaker et par ganger for rens og justering av hastighet (husker ikke om den gikk litt for fort eller for sakte). Har ingen papirer på det. Siden så har den ikke vært på noen service, men jeg har alltid behandlet den meget pent; ikke brukt den under vann, på trening eller noe slikt.

Det hører med til historien at den er brukt svært lite. Siste 8 år eller så tror jeg knapt jeg har brukt den (kun ved noen anledninger). Det er derfor jeg ønsker å selge den, jeg har sluttet å bruke arbåndsur. Det er ikke noe feil, slark eller noe sånt med den.

Tror nok man må regne inn en service i prisen ja.

Godt å høre at det fortsatt er noen svært hyggelige og servicemindede selgere på finn ;)

Ser ut som en meget god anledning til å få seg en nipple dial :D

Her er en fyr som bruker denne :)
Spør du meg, er root beer den flotteste gmt bezelen. TT lenka har jeg litt tyngre for å svelge.

Clint-Eastwood-Rolex-GMT-Root-Beer.jpg

Henrik kjøper klokker han har hatt før - 2. episode

For 2,5 år siden tok jeg dette bildet:
P1020697.jpg

Begge klokkene var del av samlingen min.

Begge ble solgt, jeg angret meg - og kjøpte før påske denne:
IMG_0413.jpg

Og om en uke eller to - kan jeg endelig gjenskape det øverste bildet - bortsett fra at rootbeer`en er en vintagemodell denne gangen :p
Rootbeer.jpg

Og om en uke eller to - kan jeg endelig gjenskape det øverste bildet - bortsett fra at rootbeer`en er en vintagemodell denne gangen :p
Rootbeer.jpg

Grattis. Den så meget pen ut. Og nipple dial er vel et steg opp vil jeg tro :)
(ser ut til at det er mer kontrast i bezel også, på den du har nå)

Se der ja, grattis med GMT-anskaffelser! Meget pen den med nipple dial og rootbeer.

Grattis. Den så meget pen ut. Og nipple dial er vel et steg opp vil jeg tro :)
(ser ut til at det er mer kontrast i bezel også, på den du har nå)

Ja, men skiven er vel også litt mørkere på vintage-modellen - så bezelfargen er vel tilpasset denne.

Så egentlig etter en TT på oysterlenke, men når denne dukket opp - så måtte jeg bare slå til.