Oddemann
Støttemedlem
Hummer. Trodde de var dyre. Sjekka tilfeldigvis sidan det stod en utanfor endag. De er jo blitt billige. Harry?
Veldig kult! Regner med du har sett Laastad i Haugesund?God gammel (over 100 år) bilforhandler på østlandet. Vi har kjøpt litt bil, etter jaguaren kom i hus for et års tid siden. Flørter litt med å ha en vintage avdeling i bruktbilhallen vår.
Den eneste akseptable Hummer er H1. Det der er bare en oppjazzet Chevy Silverado. Og hvis du trodde 90-talls japansk bil hadde dårlig opplevd kvalitet...Vis vedlegg 237415
Hummer. Trodde de var dyre. Sjekka tilfeldigvis sidan det stod en utanfor endag. De er jo blitt billige. Harry?
Nei, men etter 5 min. på nettet ser jeg at de har noe av det som veldig mange forhandlere mangler. Kudos!Veldig kult! Regner med du har sett Laastad i Haugesund?
Blodharry!Vis vedlegg 237415
Der er vi på samme side naboen min hadde en 100% mint 89-modell som knapt hadde 80k på telleren i hvit med originale felger. Fatter ikke at han solgte den. Hvorfor? Fordi han ville ha bobil!!!
Tenkte jeg skulle på finn og myse litt jeg, du kunne ikke vært litt mer konkret. Som hvilken forhandler f.eks?God gammel (over 100 år) bilforhandler på østlandet. Vi har kjøpt litt bil, etter jaguaren kom i hus for et års tid siden. Flørter litt med å ha en vintage avdeling i bruktbilhallen vår.
Toyota er flott om man skal fra A til B uten problemer. Så kan man ta på Ecco-sko, bilbuksa og ta seg en middag på Egon på veien hjem.
Alt sammen helt kompetente produkter fullstendig uten sjel.
Ingen av bilene ligger på finn, de er pr. Nå ikke til salgs heller. Skal fikses litt og bli brukt som utstilling og "pynt"Tenkte jeg skulle på finn og myse litt jeg, du kunne ikke vært litt mer konkret. Som hvilken forhandler f.eks?
Du tenker Egon er kompetent? Da er standarden satt lavt.
En meget god ide! når jeg spør mine forhandler(Lexus Romerike og BMW Lillestrøm) hvorfor de ikke har noe spennende/interessant i utstilling er svaret alltid, plass! Mao absolutt ingen grunn til at komme på ett besøk med mindre jeg skal kjøpe en ny bil, og når er det....God gammel (over 100 år) bilforhandler på østlandet. Vi har kjøpt litt bil, etter jaguaren kom i hus for et års tid siden. Flørter litt med å ha en vintage avdeling i bruktbilhallen vår.
Vi er bortskjemte med nesten for mye plass, og vi har brukt 10 mill på å bygge ut bruktbilhallen også. Man kan alltid finne plass til en bil. Man trenger ikke 3 like biler i utstillingen. Vet at noen importører ikke liker at man har bruktbiler i nybilhallen, men da må man bare være litt kreative.En meget god ide! når jeg spør mine forhandler(Lexus Romerike og BMW Lillestrøm) hvorfor de ikke har noe spennende/interessant i utstilling er svaret alltid, plass! Mao absolutt ingen grunn til at komme på ett besøk med mindre jeg skal kjøpe en ny bil, og når er det....
Vis vedlegg 237487
For en livsglede! Det var jeg som begynte å snakke om Toyota!
Med unntak av enkelte sports- og luksusmodeller er Toyota døden for tyske premium merker . De kan når de vil! Med Rav4, har man virkelig glede av en bil.
Jeg trodde aldri jeg skulle møte en hverdags-Toyota-entusiast. Hva blir det neste? Kneipp-fanklubb?
Jeg vil tro at om man er selger, så blir hverdagen bedre av å være entusiast.Jeg trodde aldri jeg skulle møte en hverdags-Toyota-entusiast. Hva blir det neste? Kneipp-fanklubb?
Vi er bortskjemte med nesten for mye plass, og vi har brukt 10 mill på å bygge ut bruktbilhallen også. Man kan alltid finne plass til en bil. Man trenger ikke 3 like biler i utstillingen. Vet at noen importører ikke liker at man har bruktbiler i nybilhallen, men da må man bare være litt kreative.