Var "tilfeldigvis" på Alpine Showrommet i Paris i dag når de viste A290 prototypen. Elbil kan være kult
Har en slik i "stallen" selv, er ingen VW-mann men motor (V6 vel og merke) og setene er meget bra i disse. God å kjøre til å være pick up.
Har en slik i "stallen" selv, er ingen VW-mann men motor (V6 vel og merke) og setene er meget bra i disse. God å kjøre til å være pick up.
Hva! PIB, ikke PIV?!Vis vedlegg 364627
Lil’Zilla godkjente den æv
Hva! PIB, ikke PIV?!
NeiCybertruck havner trygt sammen med G-wagen og Urus i kategorien "så ukule at ingenting kan få brukeren i pluss".
Spacemobil og Urus er jeg enig i. G-wagon er legendarisk!Cybertruck havner trygt sammen med G-wagen og Urus i kategorien "så ukule at ingenting kan få brukeren i pluss".
Bare å kjøre på.alt for lite Unimog i Norge…Bare å få kjøpt Unimog
Av ren nysgjerrighet - når mener du det fant sted? I og med at den ikke har forandret seg på 40 år?Var legendarisk, før den ble fjaset til.
Av ren nysgjerrighet - når mener du det fant sted? I og med at den ikke har forandret seg på 40 år?
Det er en litt spesiell påstand.
Du er herlig forutinntattSånn ca. da folk begynte å kjøpe dem med v8, alufelger, lavprofildekk og skinninteriør. Altså da det gikk fra et tøft verktøy til noe man råkjører på småveiene i Oslo 3 med.
Altså, folk får kjøpe hva de vil, men min reaksjon på en G AMG er bare lett hoderysting. Jeg er sikker på at andre synes min bilsmak er like idiotisk, men de tar feil.
Sånn ca. da folk begynte å kjøpe dem med v8, alufelger, lavprofildekk og skinninteriør. Altså da det gikk fra et tøft verktøy til noe man råkjører på småveiene i Oslo 3 med.
Altså, folk får kjøpe hva de vil, men min reaksjon på en G AMG er bare lett hoderysting. Jeg er sikker på at andre synes min bilsmak er like idiotisk, men de tar feil.
Det er jo hele poenget/sjarmenDet værste med G wagen er at dørlyden på en AMG variant til flere mill høres helt lik ut som på ei feltvogn fra tidlig 80-tall.