2018 som skulle være ett rolig år har begynt på alle andre måter enn rolig....
Vi er per 01.Februar på klokke #3!!!!
Men over til dagens unboxing:
Dette er en klokke jeg har vært fascinert av en god stund, til og begynne med var den nok en god blanding av mange ting jeg ikke likte, men den har vokst kraftig på meg og den senere tid har den virkelig plaget meg (på en positiv måte)
Noen har nok allerede gjettet produsenten utifra tittelen, men om dere har klikket dere inn så langt så kan dere få lov til å bli med til siste slutt
Ja, det er fra forhatte TAG Heuer
Enda en boks....
Men hva skjuler seg inni?
Jo her har vi: TAG Heuer Carrera Heuer 01
Her har man innsyn til det omdiskuterte inhouse urverket Heuer 01, som er en videreforedling av caliber 1887, som igjen ble kjøpt av Seiko.
Og til slutt: det obligatoriske wristshot’et:
Så hva sitter jeg igjen med av inntrykk:
Den er stor og kraftig, masse wristpresence, men bærer meget behagelig.
Den har skeleton skive, noe som jeg virkelig ikke er fan av til vanlig men her funker det på en merkelig måte likevel....
Den er meget futuristisk og moderne men har samtidig kraftige nikk til tradisjonelle Carrera modeller.
Konklusjon:
Jeg bærer denne TAG’en med stolthet og skal kose meg fremover
Ja jeg har JC BiverFever
For en grundigere lesing om denne klokken ta en titt på reviewen til @Jon Henrik som var til hjelp i siste del av vurderingsfasen
https://www.tidssonen.no/tag-heuer-carrera-calibre-heuer-01/
Vi er per 01.Februar på klokke #3!!!!
Men over til dagens unboxing:
Dette er en klokke jeg har vært fascinert av en god stund, til og begynne med var den nok en god blanding av mange ting jeg ikke likte, men den har vokst kraftig på meg og den senere tid har den virkelig plaget meg (på en positiv måte)
Noen har nok allerede gjettet produsenten utifra tittelen, men om dere har klikket dere inn så langt så kan dere få lov til å bli med til siste slutt
Ja, det er fra forhatte TAG Heuer
Enda en boks....
Men hva skjuler seg inni?
Jo her har vi: TAG Heuer Carrera Heuer 01
Her har man innsyn til det omdiskuterte inhouse urverket Heuer 01, som er en videreforedling av caliber 1887, som igjen ble kjøpt av Seiko.
Og til slutt: det obligatoriske wristshot’et:
Så hva sitter jeg igjen med av inntrykk:
Den er stor og kraftig, masse wristpresence, men bærer meget behagelig.
Den har skeleton skive, noe som jeg virkelig ikke er fan av til vanlig men her funker det på en merkelig måte likevel....
Den er meget futuristisk og moderne men har samtidig kraftige nikk til tradisjonelle Carrera modeller.
Konklusjon:
Jeg bærer denne TAG’en med stolthet og skal kose meg fremover
Ja jeg har JC BiverFever
For en grundigere lesing om denne klokken ta en titt på reviewen til @Jon Henrik som var til hjelp i siste del av vurderingsfasen
https://www.tidssonen.no/tag-heuer-carrera-calibre-heuer-01/
Redigert: